کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست مهم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور / کلانتری از مردم و اهالی جمعه بازار قدردانی کرد / روحانی: اقدامات کهگیلویه و بویراحمد را ارزشمند و قابل قدردانی توصیف کرد ( + فیلم )

19 فروردين 1399 ساعت 16:10

نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد با حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز سه شنبه 19 فروردین ماه 99 در ساختمان دولت برگزار شد.


نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد با حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز سه شنبه 19 فروردین ماه 99 در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به تشریح فعالیت‌های ستاد مبارزه با کرونا در استان پرداخت و پرویز یزدان‌پناه هم آمار و اطلاعاتی از وضعیت استان به لحاظ ویروس کرونا ارائه داد و گفت: اولین بار دانشجوی از قم به استان آمد و کهگیلویه و بویراحمد را با این بیماری درگیر کرد.
حسن روحانی رئیس جمهور بعد از شنیدن گزارش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، اقدامات استان کهگیلویه و بویراحمد را ارزشمند و قابل قدردانی دانست و گفت: امیدوارم استان کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی باشد که جشن ریشه‌کن کردن کرونا را در آن جشن خواهد گرفت و ما هم به مسئولان آن تبریک می‌گوئیم.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید می‌رود ما اولین استانی باشیم که جشن پیروزی ریشه کن کردن کرونا را خواهیم گرفت که رئیس جمهور هم اظهار امیدواری کرد.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمارهای خوشحال کننده‌ای از افزایش تخت‌های بیمارستانی و ICU و ... ارائه داد و گفت: ما در استان 10 پروژه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم و آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هستند که امیدواریم با دستان شما انجام بگیرد.

متن کامل گفت‌وگو استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حسن روحانی رئیس جمهور را در فیلم بالا مشاهده کنید.


کد مطلب: 419621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/419621/نشست-مهم-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-رئیس-جمهور-کلانتری-مردم-اهالی-جمعه-بازار-قدردانی-روحانی-اقدامات-ارزشمند-قابل-توصیف-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1