تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۱۹۵۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

آخرین اطلاعات بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / چرام در وضعیت قرمز سایر شهرستان‌ها نارنجی / + بیماران شهرستان‌های استان به تفکیک آمار

۲
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین اطلاعات در باره بیماری کرونا را در این استان ارائه داد. پرویز یزدان پناه گفت: هیچ بیماری که شرایط حادی داشته باشد، در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم. همچنین هیچ بیمار کرونایی در بخش ICU ما بستری نیست. اما مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و فقط موقع ضروری از خانه بیرون بیایند.
شهرستان بویراحمد 89 بیمار کرونایی دارد، کهگیلویه 29 مورد، چرام 22 مورد، گچساران 15  مورد، شهرستان دنا 16 مورد، شهرستان باشت 6 مورد، شهرستان بهمئی 3 مورد و شهرستان لنده 1 مورد بیمار کرونایی داریم. به غیر از شهرستان چرام که در وضعیت قرمز قرار دارد، بقیه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نارنجی هستند.
پرویز یزدان پناه گفت: تعداد بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا این لحظه 181 نفر است.
پرویز یزدانپناه عنوان کرد: از ۱۸۱ بیمار مبتلا به کرونای استان ۵۱ نفر بهبود یافته، ۵۹ نفر بستری و ۸ بیمار متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.
وی تصریح کرد: ازمایشگاه ویروس شناسی یاسوج با ۵۰ نمونه در فاز اول شروع به کار کرده که پس از راستی آزمایی این نتایج  در آزمایشگاه‌های تهران و شیراز و پس از تایید نهایی جواب‌های این آزمایشگاه، طی روزهای آینده رسماً افتتاح خواهد شد و به امید خدا آزمایشات کوووید ۱۹ در استان انجام خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1