تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۱۹۱۰۹
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

خسارت باران به بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد / الزام فرمانداران به گزارش خسارت تا ۵ فروردین

۰
کبنا ؛
وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش‌ شدید باران در همه مناطق استان گفت: بارش‌های شدید و طوفانی روز گذشته منجر به آبگرفتگی منازل در برخی نقاط شهری و روستایی استان شد و خساراتی به عشایر وارد کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه صاعقه منجر به از بین رفتن تعدادی دام سبک و سنگین در شهرستان لنده و سایر مناطق روستایی و عشایری استان شد و در جاده‌های روستایی و عشایری رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گزارش شد که پس از پیگیری و با تلاش نیروهای راهداری استان اکثر نقاط بازگشایی شدند.

 
وی به فصل گل‌دهی درختان اشاره کرد و ادامه داد: طوفان و بارش تگرگ در مناطق گرمسیری خساراتی را به باغات وارد کرد و باغات دچار خسارت شدند.
این مسوول از فرمانداران هشت شهرستان استان خواست هرگونه خسارات در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، منازل، زیرساخت های عمومی و ... ناشی از بارش‌های اخیر را بصورت فنی و اعتباری جمع‌بندی  و حداکثر تا تاریخ ۵ فروردین جاری جهت پیگیری به مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.
محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان نیز هرگونه خسارات ناشی از بارش‌ها و رعد و برق را به فرمانداری‌های محل زندگی خود با مستندات گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1