کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد خسارت‌ باران را گزارش دهند

4 فروردين 1399 ساعت 12:43

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌های شدید روز گذشته خساراتی را به بخش‌های مختلف استان وارد کرد.


وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش‌ شدید باران در همه مناطق استان گفت: بارش‌های شدید و طوفانی روز گذشته منجر به آبگرفتگی منازل در برخی نقاط شهری و روستایی استان شد و خساراتی به عشایر وارد کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه صاعقه منجر به از بین رفتن تعدادی دام سبک و سنگین در شهرستان لنده و سایر مناطق روستایی و عشایری استان شد و در جاده‌های روستایی و عشایری رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گزارش شد که پس از پیگیری و با تلاش نیروهای راهداری استان اکثر نقاط بازگشایی شدند.

 
وی به فصل گل‌دهی درختان اشاره کرد و ادامه داد: طوفان و بارش تگرگ در مناطق گرمسیری خساراتی را به باغات وارد کرد و باغات دچار خسارت شدند.
این مسوول از فرمانداران هشت شهرستان استان خواست هرگونه خسارات در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، منازل، زیرساخت های عمومی و ... ناشی از بارش‌های اخیر را بصورت فنی و اعتباری جمع‌بندی  و حداکثر تا تاریخ ۵ فروردین جاری جهت پیگیری به مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.
محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان نیز هرگونه خسارات ناشی از بارش‌ها و رعد و برق را به فرمانداری‌های محل زندگی خود با مستندات گزارش کنند.


کد مطلب: 419109

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/419109/فرمانداران-کهگیلویه-بویراحمد-خسارت-باران-گزارش-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1