تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب : ۴۱۹۱۰۷
در گفت‌وگو با کبنا:

( فیلم ) هشدار جدی مدیرکل منابع طبیعی به سود جویان؛ در صورت تخریب منابع طبیعی آسیب می‌بینید

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛غلامحسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: بعضی افراد سوء جو با قطع درختان و قاچاق چوب به عرصه‌های منابع طبیعی آسیب‌های جدی وارد می‌کنند که ما با هماهنگی‌های که با مسئولان قضایی انجام دادیم، جرائم افزایش داده شد و مجازات‌های جدی‌تری هم لحاظ می‌شود. جرائم به حدی افزایش پیدا کرده که خانواده‌ها خدای نکرده در صورت تخلف آسیب می‌بینند.
حکمتیان اصل از مردم خواست تا در صورت تخلف با شماره تلفن 1504 تماس برقرار کنند.
وی گفت: با حذف جنگل‌ها، نسل‌های آینده دچار آسیب می‌شوند. لذا در صورت شاهد هر گونه تخلف برخوردهای شدید قانونی انجام می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم و دلسوز سایت کبنا . در بیخ گوش شهر یاسوج بزرگترین زمین خواری قرن که فراتر از ده هکتار می باشد صورت‌گرفته و متاسفانه مسئولان ذیربط برخورد نمیکنن نمیدانم چرا ! فردی با‌گرفتن مجوز درخت کاری در حد دو هزار متر آنهم در زمینی که شرایط واگذاری را نداشته و محلی بود برای تفریح مردم شهر یاسوج متاسفانه فردی بنام//اومده حدود ده هکتار از زیباترین مکان تفریحی نزدیک شهر یاسوج و روستای ما مزدک را گرفته و جلوی آن را هم با زنجیر و قفل اختصاصی کرده و به بهانه درختکاری در اینده قصد مالکیت ان را دارد . استدعا داریم از طریق دستگاه قضایی جلوی این تعرض بی سابقه را به بیت المال را بگیرید قطعا در حافظه مردم و جوانان که هر ساله از این مکان به عنوان تفریح استفاده میکردن می ماند . لازم به ذکر است بیش از چندین اصله درخت بزرگ و چند ساله بلوط را شبانه قطع کردن و کسی برخورد نکرده . آدرس دویست متر بعد از پلیس راه یاسوج اصفهان (به سمت اصفهان ) /// .. جوانان و اهالی روستای مزدک. قابل توجه ایشان فقط سه هزار متر اگرچه خلاف قانون بوده مجوز درخت کاری گرفته ولی تمام کوه را صاحب شده و کشت کرده تو را به خدای بزرگ با مسئولین از نزدیک بررسی کنید
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مدیر کل راه نجات منابع طبیعی دستگیری وجریمه یا زندانی کردن بیلهر فروشها هیزم فروشها و...میباشد تا فروش جمع شد منابع طبیعی نجات پیدا میکند.مثال من وقتی خریدار باشه میرم دست درازی به طبیعت میکنم .شما کدومتون تابحال یه فروشنده را جریمه یا زندانی کردین .از اون سر شهر تا اون سر شهر مردم بیلهر بدست وایساده دریغ از یه برخورد کوچک.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1