تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۱۹۰۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به یاسوج سفر کرد ( + فیلم و عکس )

۳
۰
کبنا ؛
محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور امروز ( یکشنبه 3 فروردین ماه 98 ) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دبیرکل هلال‌احمر کشور از اقدامات ضد کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به خصوص تلاش‌های استاندار و هلال‌احمر استان قدردانی کرد.
محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور امروز با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات هلال‌احمر استان در برخی از شهرها از جمله شهر سی‌سخت و ایستگاه غربالگیری بازدید کرد و در جریان اقدامات هلال‌احمر این استان قرار گرفت.
پیروی سپس با حضور در استانداری با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و آخرین اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را از زبان استاندار شنید.


در این بازدید پیروی از اقدامات انجام شده توسط مسوولان استانی به خصوص استاندار در راستای مقابله جدی با شیوع این بیماری قدردانی کرد و گفت: بی‌شک اگر استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از استان‌ها دارد به دلیل همت و تلاش شبانه‌روزی مسوولان استانی و مجموعه‌های همراه از جمله هلال‌احمر بوده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته از تلاش‌ وافر پرسنل هلال‌احمر استان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس قدردانی کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد تا این تاریخ در صدر پاک‌ترین استان‌های کشور از حیث مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی‌های ناشی از آن قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزاد
Iran, Islamic Republic of
اطفاً ورود مسئولین احتمالاً ناقل به ویروس را به استان ممنوع کنید.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار این همه ازجمعیت هلال احمر امکانات کشور رو دراختیارشون اعم ازماسک ،مواد ضدعفونی و...دراختیارشون گداشتن وثانیه به ثانیه تبلیغات ازفضای مجازی پخش میشه که این مقدارمحموله واردکشور شده پس کو....بدست کدام مردم فقیر رسیده...درانبارها نگه داشتن؟ مورد سوء استفاده مدیران قرارگرفتن؟ دراختیار کادربدبخت حوزه پزشکی که ما مردم جون اونها را ازروی بی نظمی وعدم رعایت اصول ودستورالعمل های لازم به خاطر انداختیم قراردادن؟..............
مسئولین مستند باید جواب بدهند. طی نامه ای رسمی به آقای پیروی من گزارش دادم که شما ازهلال احمر استان بخواهید یا سرزده به همان جایی که به قول خودشان امکانات ارائه دادن بروید ببینید مسئولین اقدامی در راستای پیشگیری از کرونا انجام دادند یانه.
Iran, Islamic Republic of
پس این گیاهان دارویی کی باید استفاده شوند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1