تاریخ انتشار
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۱۹۰۵۶
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

توزیع بهترین میوه در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛ امسال 600 تن میوه ( سیب و پرتقال ) در انبارهای استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تأمین میوه شب عید و تنظیم بازار ذخیره شده است.مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش هستند که مردم از بابت میوه خیالشان راحت باشد. این میوه‌ها در 52 غرفه که در سطح استان راه اندازی شده است با قیمت‌های مشخص توزیع می‌شود.
قدرت الله ویسی مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره با بیان اینکه وظیفه محوله به تعاون روستایی استان در قبال میوه شب عید؛ تهیه، نگهداری و توزیع است، می‌گوید: بر اساس تصمیمات کمیته راهبری میوه شب عید،600 تن میوه سیب درختی و پرتقال والنسیا از جیرفت تأمین کردیم.
ویسی گفت: سعی کردیم سیب درختی مورد نیاز را از باغداران هم استانی تهیه کنیم اما پرتقال را از جیرفت کرمان خریداری کردیم.
 وی در خصوص قیمت مصرف کننده میوه شب عید، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیته راهبری، قیمت هر کیلو سیب درختی سفید و قرمز معادل 6 هزار تومان و قیمت پرتقال والنسیا 7 هزار تومان تعیین گردید.
 مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تاریخ 28 اسفند از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع میوه شب عید در دستور کار قرار گرفت که بر اساس مصوبه کمیته راهبری کار تأمین میوه بر عهده اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد بعنوان مباشر قرار گرفت، که بیش از 50 غرفه از طریق سازمان صنعت و معدن استان به ما معرفی شدند و بر اساس میزان سهمیه‌ای که از طریق سازمان صنعت معدن به اتحادیه معرفی شدند مطابق همان معرفی نامه میوه در اختیار غرفه داران قرار داده خواهد شد.

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419056-2.jpg

ویسی افزود: کل نظارت بر عهده سازمان است و این بدین معناست که نظارت بر توزیع و فروش سیب و پرتقالی که از سردخانه خارج می‌شود بر عهده سازمان صنعت معدن و تجارت استان است و وظیفه ما در قبال میوه شب عید تأمین، نگهداری و توزیع است.
 ویسی در خصوص میزان اعتبار طرح میوه شب عید بیان کرد: قریب 900 میلیون تومان از طریق بانک ملت تسهیلات دریافت کردیم و مابقی از طریق تعاون روستایی شهرستان بویراحمد تأمین شد کل اعتبار خرید میوه شب عید 2 میلیارد و 500 میلون تومان بوده است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه بهترین میوه‌ها را در بازارهای استان توزیع می‌کنیم، تاکید کرد: از 28 اسفند این میزان میوه با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شود و به محض خروج از سردخانه کلیه نظارت بر عهده این سازمان هست. کلیه عاملین فروش و غرفه داران از طریق این سازمان معرفی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام حتما اطلاع رسانی کنید غرفه ها رو تو گچساران اخه میوه 12هزار تومان چه خبره تو این روزا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1