کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

توضیحات «حسین پور» در باره توزیع میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

2 فروردين 1399 ساعت 4:36

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که این روزها مدیریت جدیدش را تجربه می‌کند، شاهد تحول و تغییرات مثبتی است.


در شرایطی که ویروس کرونا روزانه در حال گسترش است، سال نو از راه رسیده و مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی قرار گرفتند. فراهم کردن نیازهای مردم از جمله کالاهای اساسی و میوه شب عید بر دوش مسئولان مربوطه است. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که این روزها مدیریت جدیدش را تجربه می‌کند، شاهد تحول و تغییرات مثبتی است.
سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که در وضعیت شیوع کرونا و به منظور نظارت بر بازار و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم وسط میدان قرار دارد و از نزدیک همه چیز را زیر نظر دارد، در خصوص میوه شب عید می‌گوید: 600 تن میوه ( سیب و پرتقال ) تنظیم بازار عید تا 14 فروردین در استان توزیع می‌شود.
حسین پور اضافه کرد: تعداد 52 غرفه در سطح استان میوه‌های تنظیم بازار را به شهروندان عرضه خواهند کرد که میوه‌ها به نسبت جمعیت بین شهرستان‌های استان تقسیم شده است.
  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میوه تنظیم بازار در قالب سیب سفید و قرمز و پرتقال از روز 28 اسفند ماه تا 14 فروردین سال 99 به شهروندان عرضه خواهد شد.
  حسین پور در خصوص قیمت مصوب میوه تنظیم بازار گفت: برای میوه سیب سفید و قرمز برای هر کیلو 6 هزار تومان و برای هر کیلو پرتقال 7 هزار تومان قیمت مصوب شده است.
 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در پایان گفت: ان شاء لله بر اساس بازار و سیاست‌های تنظیمی اگر قیمت‌ها کاهش پیدا کند ما هم قیمت‌ها را در سطح مناسب کاهش خواهیم داد.


کد مطلب: 419052

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/419052/توضیحات-حسین-پور-باره-توزیع-میوه-شب-عید-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1