تاریخ انتشار
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۶
کد مطلب : ۴۱۹۰۵۲
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

توضیحات «حسین پور» در باره توزیع میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛در شرایطی که ویروس کرونا روزانه در حال گسترش است، سال نو از راه رسیده و مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی قرار گرفتند. فراهم کردن نیازهای مردم از جمله کالاهای اساسی و میوه شب عید بر دوش مسئولان مربوطه است. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که این روزها مدیریت جدیدش را تجربه می‌کند، شاهد تحول و تغییرات مثبتی است.
سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که در وضعیت شیوع کرونا و به منظور نظارت بر بازار و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم وسط میدان قرار دارد و از نزدیک همه چیز را زیر نظر دارد، در خصوص میوه شب عید می‌گوید: 600 تن میوه ( سیب و پرتقال ) تنظیم بازار عید تا 14 فروردین در استان توزیع می‌شود.
حسین پور اضافه کرد: تعداد 52 غرفه در سطح استان میوه‌های تنظیم بازار را به شهروندان عرضه خواهند کرد که میوه‌ها به نسبت جمعیت بین شهرستان‌های استان تقسیم شده است.
  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میوه تنظیم بازار در قالب سیب سفید و قرمز و پرتقال از روز 28 اسفند ماه تا 14 فروردین سال 99 به شهروندان عرضه خواهد شد.
  حسین پور در خصوص قیمت مصوب میوه تنظیم بازار گفت: برای میوه سیب سفید و قرمز برای هر کیلو 6 هزار تومان و برای هر کیلو پرتقال 7 هزار تومان قیمت مصوب شده است.
 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در پایان گفت: ان شاء لله بر اساس بازار و سیاست‌های تنظیمی اگر قیمت‌ها کاهش پیدا کند ما هم قیمت‌ها را در سطح مناسب کاهش خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیب فروش
Iran, Islamic Republic of
آقا این سیب سفید جریانش چیه ؟؟؟جدیده ؟؟؟
جلل الخالق تا حالا سیب سفید نشنیده بودیم
ملک
Iran, Islamic Republic of
باسلام اتفاقا میوه صنعت ومعدن امسال گرانتر از میوه بازار بود با این همه فشار برسر مردم وبیماریهای پی در پی امید داشتیم که میوه ارزانتر وارد بازار بشه ولی باید با این اوصاف ازبازاریان تقدیر وتشکر کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1