کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیام نوروزی نماینده بویراحمد و دنا مطرح شد

زارعی: مردم در خانه‌ها بمانند با سونامی خطرناک کرونا مواجه هستیم

1 فروردين 1399 ساعت 22:49

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیام ویدئویی سال نو را به مردم تبریک گفت و اظهار داشت: مردم برای ریشه کردن ویروس کرونا در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.


غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیام ویدئویی سال نو را به مردم تبریک گفت و اظهار داشت: مردم برای ریشه کردن ویروس کرونا در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این پیام خطاب به مردم گفت: «یا مقلب القلوب و البصار/  سال 98 را در حالی به پایان می‌رسانیم که جهان با یک سونامی خطرناکی به نام بیماری کرونا مواجه است، متاسفانه این بیماری مرز و جغرافیا و فقیر و غنی نمی‌شناسد، کشور و استان، شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون هم از این بیماری بی بهره نبوده است، من باید تشکر کنم از تمامی کسانی که در عرصه مبارزه با این اتفاق به صحنه آمدند، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بخش‌های مختلف، پویش‌های مختلف مردمی، نیروهای مسلح و همه کسانی که برای جان و سلامتی مردم در این روزها سخت درگیر هستند و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم و البته آغاز سال با شهادت امام موسی بن جعفر (علیه الاسلام) مصادف شده است. امام بزرگواری که مظلومانه به شهادت رسید و باید به همه عاشقان آن امام عزیز تسلیت گفت. و بر اساس رسم معمول فرا رسیدن سال 99 را به همه هموطنان عزیزمان، هم استانی‌ها و مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تبریک می‌گویم. این سال یک سال متفاوتی از حیث عید و تعطیلات است که البته باید تعطیلات آن را به در خانه ماندن بسنده کنیم و با ماندن در خانه یعنی مبارزه با کرونا، یعنی همکاری با بخش‌های مختلفی که درگیر این بیماری خطرناک هستند این مسئولیت جدی متوجه همه ما است، همه باید به آن توجه جدی کنیم و امیدواریم سال 99 سالی پر از بهروزی، موفقیت و تندرستی و عزت برای همه مردم کشور، استان و شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون باشد.»
 


کد مطلب: 419049

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/419049/زارعی-مردم-خانه-ها-بمانند-سونامی-خطرناک-کرونا-مواجه-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1