تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۱۸۵۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۰
فایل مرتبط کبنا ؛بیست و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( چهارشنبه 14 اسفند ماه 98) با محوریت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی کشاورزی و دامپروری و ارائه تسهیلات برای رونق تولید با حضور معاون اقتصادی استاندار و سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل بانک کشاورزی و سایر بانک‌های عامل برگزار شد.
معاون اقتصادی استاندار در این نشست با بیان اینکه مشکلات هفت واحد تولیدی در استان بررسی شده است گفت: تقسیط تسهیلات بانکی و سود آن‌ها، ارائه فرصت تنفس به برخی واحدهای تولیدی برای پرداخت بدهی و ایجاد فرصت مناسب برای عرضه مستقیم محصولات این واحدهای تولیدی از جمله مصوبات این نشست برای حمایت از سرمایه گذاران بود.
حشمت الله صمیمی دوست از ارائه تسهیلات بانکی به ۲۶ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: با هدف رونق تولید به ۳۶ واحد صنفی ۶۹ میلیارد ریال همچنین به ۵ واحد تولیدی بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
فرامرزی معاون صنایع و معادن اداره صنعت، معدن و تجارت استان هم در این نشست با اشاره به بخش نامه‌های ابلاغ شده در مورد رفع موانع تولید، از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی خواست: برای بهره بردن از قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی تا پایان امسال برای ثبت درخواست خود در بانک‌های عامل اقدام کنند.
فرح بخش مدیر عامل بانک کشاورزی استان نیز با اشاره به ثبت درخواست‌های متقاضیان توسط بانک گفت: بانک‌ها در خواست‌های سرمایه گذاران را ثبت می‌کنند و این ثبت به معنای بخشودگی دیر کرد تسهیلات بانکی این متقاضیان نیست.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1