تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۱۸۰۷۹
در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز؛

( فیلم ) کاندیدای اصلح کیست؟/ آیا بهرامی؛ نویدبخش است؟

۰
کبنا ؛   
«همت اله صادقی» رئیس آموزش‌وپرورش منطقه پیربکران اصفهان و مسئول اسبق امور تربیتی شهرستان دنا در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، اظهار کرد: تا کی می‌خواهیم خودمان را فریب دهیم تا کی می‌خواهیم با انتخاب‌های ناصحیح عقب‌رفتگی‌ها را دامن بزنیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که به خود بیایم، آیا وقت آن نرسیده است که به خود سؤال کنیم که انتخاب‌های ما درست هست یا نه.
به گزارش کبنا نیوز؛ متن گفت‌وگوی «همت اله صادقی» مسئول اسبق امور تربیتی شهرستان دنا به شرح زیر است؛
خطابم به جوانان هست؛ با احساسات شما در زمان انتخابات از سوی برخی زیاد بازی می‌شود بیاید و این بار عقلانیت را جایگزین احساسات کنیم و بیاید خوش بیندیشید، بیاید و بگوید که ما آزاداندیش هستیم و می‌توانیم در سرنوشت خود تأثیرگذار باشیم ما می‌توانیم کسی را انتخاب کنیم که از جنس خودمان هست می‌توانیم فردی را انتخاب کنیم که عملکرد آن باعث رونق، توسعه و اشتغال شود.
متأسفانه در انتخابات گاهی بعضی با احساسات مردم بازی می‌کنند، انتخابات در پیش است و ما هستیم که می‌توانیم در آن نقش ایجاد ‌کنیم، بیاید و احزاب، گروه‌ها، طایفه‌ها را کنار بگذاریم.
ما هستیم که می‌توانیم با حضور آگاهانه مؤثر باشیم، اگر ما با حضور آگاهانه نماینده‌ای توانمند، دلسوز، مردمی، خلاق و مدیر انتخاب کردیم تأثیر آن بر جامعه‌ خواهیم دید. اگر نماینده‌ای توانمند انتخاب کردیم به‌تبع آن مدیران توانمند منصوب می‌شوند.
اگر مدیران توانمند را بر سازمان‌ها منصوب کردیم باعث می‌شود که کارآمدی آن سازمان بالا رود و موقعی که کارآمدی آن سازمانی بالا رفت، خدمات‌رسانی آن سازمان و مردم بیشتر می‌شود و موقعی که کارآمدی بیشتر شد؛ رضایتمندی مردم بالا خواهد رفت و این وحدت و همبستگی بین نظام و مردم به وجود خواهد آمد.
باید تلاش کنیم، با انتخابی آگاهانه، دلسوزانه و جدایی از هر تعصب و احساس؛ اندیشه و تعقل کنیم، خوب بیندیشیم، چه کسی را باید انتخاب کنیم، همه‌ی کاندیداهایی که در عرصه‌ی انتخابات، حضور پیداکرده‌اند و خود را عرضه داشتند همه قابل‌احترام هستند اما باید خوب بیندیشیم تا بین آن‌ها انتخابی آگاهانه، هوشمندانه، دور از احساسات و تعصبات، بهترین را انتخاب کنیم.
بویراحمد بزرگ ظرفیت‌هایی دارد ما باید به توسعه و رشد بویراحمد بزرگ خوب بیندیشیم، همه‌ی ما دلسوز هستیم همه می‌خواهیم کارکنیم اما آن کاری کارساز هست که اندیشه، خلاقیت، توانمندی و دلسوزی در آن هویدا باشد.
دکتر بهرامی یکی از افرادی است که امتحان خود را به‌خوبی پس داده است، چهار سال فرصت کاری به ایشان داده‌اند درحالی‌که جوانی اندیشمند و با سن پایین بود اما در همان سن جوانی توانست توانمندی خود را به رخ اندیشمندان بکشاند.
او با خلاقیت و تعقل توانست کاری کارستان کند که امروزه در اذهان مردم هویداست؛ هنوز تا می‌گویی بهرامی، می‌گویند توسعه شهر، پایتخت طبیعت، اشتغال، عزت بویراحمد.
انسان‌های توانمند باید به مجلس بروند و از این عزت و توانمندی بویراحمد دفاع کنند، ما یادمان نرفته است که جوانان‌ غیرتمند و توانمند بویراحمد حماسه‌ها در عرصه هشت سال دفاع مقدس آفریدند، آفرین بر غیرتشان بر همتشان، اما امروز جوانی نیرومند باید برود و از آن غیرت، همت و ازخودگذشتگی‌ها دفاع کند این می‌تواند دکتر بهرامی باشد.
دکتر بهرامی دلسوزانه در کنار مردم با اندیشه و فکر دنبال توسعه و رشد بویراحمد بزرگ است. تا کی می‌خواهیم خودمان را فریب دهیم تا کی می‌خواهیم با انتخاب‌های ناصحیح عقب‌رفتگی‌ها را دامن بزنیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که به خود بیایم، آیا وقت آن نرسیده است که به خود سؤال کنیم که انتخاب‌های ما درست هست یا نه.
امروز وقت آن هست، در خلوت خود بنشینید و از خود سؤال کنید، چه کسی می‌تواند درراه توسعه و رشد اقتصادی منطقه فعالیت داشته باشد، چه کسی می‌تواند در سطح بالا از حقوق به‌حق ملت بویراحمد بزرگ دفاع کند؟ آیا بهرامی این گزینه نیست! حقیقت باید روشن شود زمانی حقیقت روشن خواهد شد که ما خوش بیندیشیم، خوش ‌فکر کنیم، تلاش کنیم، آگاهی بدهیم.
نباید بگویم که من یک رأی دارم و می‌دهم و یا برخی بگویند که ما رأی نمی‌دهیم، چرا رأی ندهید؟ اگر جمهوریت و اسلامی‌ات در نظام ما نیست؟ جمهوریت را به ما ملت داده‌اند. جمهوریت را به ما داده‌اند تا در عرصه‌های مختلف و در سطوح مختلف حکومت رأی دهیم و اعمال‌نظر کنیم.
جمهوریت یعنی آزاداندیشی، جمهوریت یعنی اینکه مردم ایران توانمند هستند و خودشان می‌توانند در سرنوشت کشور خودشان دخیل باشند.
امروز باید با اندیشه و توان خودمان را با عقلانیت و دور از احساسات، خوب بیندیشیم و خوب انتخاب کنیم و این انتخاب در اختیار ماست.
نکند برخی از انسان‌ها بیایند و با احساسات ما بازی کنند. من همیشه نگران این منطقه هستم و همیشه این جمله را میگویم که دارهای بلوط شمال یاسوج به‌جای اینکه تفریحگاه سالم جوانان ما باشند متأسفانه دار کشتن جوانان ما می‌شوند این‌ها معلول است و علت‌ها را باید جویا شد.
علت چیست علت این هست که خیلی‌ها در فکر منافع شخصی خود بودند به‌جای اینکه دنبال منافع مردم محروم این منطقه باشند می‌شود خوب اندیشید و برنامه‌ریزی کرد و از همه‌ی ظرفیت‌های منطقه سبز ریز بویراحمد بزرگ رونق و توسعه را با درایت، اندیشه و سرمایه‌گذاری ببینیم اگر ما خوب کار و طراحی کنیم می‌توانیم سرمایه‌گذاران بزرگی را در منطقه بویراحمد بیاوریم و این‌ها می‌تواند باعث توسعه و رشد شود و باعث این شود که جوانان برای کار به گدایی نروند و باعزت شغل پیداکرده و کار کنند ما باید این قدرت را به دکتر بهرامی دهیم.
در شهرداری چهار سال فرصت به ایشان دادند چقدر خوب درخشید آن شهردار یک شهر بود اما بویراحمد و کهگیلویه و بویراحمد را آوازه‌اش را به جهان نشان داد شهردار یک شهر بود اما آن‌چنان توسعه را ادامه داد تا نام یاسوج ماندگار شود و آن‌چنان خلاقیت به خرج داد تا شهردار نمونه شود و استان کهگیلویه و بویراحمد را زبانزد عام و خاص کند اما اگر بیایم و بارأی خود به «بهرامی» رأی دهیم ما هستیم که یک قدرت بزرگ را به این بزرگ‌مرد و محبوب قلب‌ها داده‌ایم و آنگاه می‌تواند در نقاط مختلف بویراحمد بزرگ حضور پیدا کند و از مسئولین طلب خواهی کند از مسئولین بخواهد که درد مردم را بفهمند.
مردمی که نان نداشتند بخورند و فرزند خود را تقدیم نظام کردند ما باید شرمنده این خانواده‌ها باشیم، ما مدیون این عزیزان هستیم این‌هایی که تنها یک فرزند داشتند و گفتند که نظام و کشور ما درخطر هست و این کشور امام زمان هست و باید از این کشور دفاع کنیم آن‌ها شهید شدند و الآن مسئولین باید چه پاسخی بدهند؟ نباید خدمات این بزرگان را پاسخ دهند؟
خطابم به جوانان هست؛ با احساسات شما در زمان انتخابات زیاد بازی می‌شود بیاید و این بار عقلانیت را جایگزین احساسات کنیم و بیاید خوش بیندیشید، بیاید و بگوید که ما آزاداندیش هستیم و می‌توانیم در سرنوشت خود تأثیرگذار باشیم ما می‌توانیم کسی را انتخاب کنیم که از جنس خودمان هست می‌توانیم فردی را انتخاب کنیم که عملکرد آن باعث رونق، توسعه و اشتغال شود.
ورزشکاران، فرهنگیان، بازاریان، دانشگاهیان فرهیخته می‌توانیم تأثیرگذار باشیم شما با بیانتان و حرکتتان با قلم و رفتارتان می‌توانید برای دکتر بهرامی رأی آوری داشته باشید که حاصل آن می‌شود یک مجموعه توانمند و حاصل آن‌یک بویراحمد بزرگ و توسعه‌یافته می‌شود.
من خود خجالت می‌کشم که هرگاه اسمم استانمان را با پسوند محروم می‌آورند آیا وقت آن نرسیده است که ما محرومیت را از پسوند بویراحمد بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد پاک‌ کنیم؟ پاک کردن این محرومیت نیاز به تلاش ما دارد نیاز به خلاقیت و مدیریت کارآمد دارد زمانی این اتفاق خواهد افتاد که با انتخاب خود اندیشه کنیم.
بیایم فکر کنیم و خوب بیندیشیم، خوب انتخاب کنیم بویراحمد می‌تواند بویراحمد زیبایی باشد به‌شرط اینکه همه باهم باشیم و به بویراحمد فکر کنیم.
فرهنگ غلطی بین ما رسوخ کرده آن را باید پاک‌کنیم، هرکس می‌گوید «من». تا زمانی که همه‌ی ما میگویم «من»؛ منی‌ات‌ها آشکار می‌شود و زمانی که منی‌ات‌ها آشکار شد «مایی» وجود ندارد؛ اما اگر این کلیدواژه را تغییر دهیم و به‌جای «من» ما را به کار ببریم. ما باید برای موفقیت توسعه‌یافتگی تلاش کنیم آن‌وقت یک کشور آباد و یک منطقه زیبا می‌شود.
اگر در ژاپن رشد و توسعه هست باوجودآنکه امکانات کافی ندارند و باوجوداینکه سرمایه‌های زیرزمینی نداشته است آن‌ها یک کلیدواژه را به ملت خودشان تفهمیم کرده‌اند؛ و همه پذیرفتند «ما برای ژاپن» ما هم باید بگوییم که «ما برای بویراحمد» ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ما برای ایران سرافراز.
دیده‌ایم که در مدیریت‌های انقلابی هر جا آماده‌اند و تلاش کرده‌اند و برای کشور سرافرازی‌هایی را به وجود آورده‌اند. مگر همه‌ی جوانان نگفتند که ما برای ایران و هشت سال دفاع مقدس را با دست‌خالی گذراندند و سرافرازانه بیرون آمدند یک وجب خاک را به دشمن ندادند این یعنی فرهنگ ما و این تأثیرگذار هست ما باید بیایم و این فرهنگ «برای ایران» را بین کودکان؛ نوجوانان و بزرگ‌سالان رونق دهیم ما می‌توانیم بدون اتکای از دیگران کشوری زیبا بسازیم و نشان داده‌ایم که در هر عرصه‌ای که حضور پیداکرده‌ایم این باور در ما به وجود آمد ما می‌توانیم و توانستیم و امروز من میگویم مردم بویراحمد بزرگ می‌توانند.
می‌توانند در سرنوشت کشو خود مؤثر باشند؛ بویراحمد بزرگ زیبایی را بسازند تا الگویی برای دیگران شود به‌شرط اینکه ما باشیم و وحدت داشته باشیم.
بعضی‌ها شعار وحدت را می‌دهند اما عملاً واقعیت ندارد زمانی می‌توانیم شعار وحدت دهیم که ازخودگذشتگی داشته باشیم و منافع شخصی را کنار بگذاریم؛ منافع حزبی و گروهی را کنار بگذاریم دیگر باید بگوییم که گذر از حزب‌ها و جریان‌ها فرارسیدهاست و باید بگویم که مردم به یک باور رسیده‌اند و خود باید تصمیم بگیرند.
در جریان محمد بهرامی می‌بینم که هم از جناح اصولگرایان حضور دارند و هم از جناح اصلاح‌طلب حضور دارند و آمده‌اند کنار هم و همدیگر را بفهمند و آمده‌اند تا بگویند ما می‌توانیم در کنار هم تلاش کنیم تأثیرگذار باشیم و برای نجات مردم از محرومیت تلاش کنیم که امیدوارم در این امر موفق باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1