تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۹۷
کبنا در گفت‌وگو با دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد؛

ندای «محمد بهرامی»؛ آگاهي، خردورزی، دانایی و عقلانیت است / «سید باقر» را به جوانمردی می‌شناسیم / از ایشان، «قوام فروزان» و «ایزدپناه» انتظار کمک داریم / دوستان اصلاح طلبان به خانه خودشان برگردند

۱۴
۱
فایل مرتبط کبنا ؛سید عسکر عرفانی‌زاده، فعال سیاسی اطلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد و دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز اظهار کرد: مردم می‌خواهند به برنامه و استراتژی رأی دهند، مردم توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهند، مردم می‌خواهند نفس بکشند می‌خواهند که طبق قانون کنسرت و آزادی، فضای باز سیاسی باشد ما به قانون معتقد هستیم و همه‌ی کارها را در چارچوب قانون می‌خواهیم و فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، متن گفت‌وگوی رئيس ستاد مركزي محمد بهرامی به شرح زیر است:
هرکدام از مردم بویراحمد و دنا به هر شخصی که می‌خواهند رأی بدهد، برای آن‌ها و برای همه‌ی کاندیداها احترام قائل هستیم؛ همه‌ی آن‌ها محترم هستند. به دوستان اصلاح‌طلب هم توصیه کرده‌ام که اخلاق را رعایت کنند و به هیچ‌کسی توهینی نکنند؛ هم کاندیداها و هم طرفدارانشان محترم هستند.
واقعیت این هست که کاندیدای اصلاح‌طلب ما در مقابل سه کاندیدای اصولگرای بویراحمد و دنا صف‌آرایی کردند؛ نماد بعضی از اصولگرایان؛ قومیت، جزمیت و منفعت است امروز عقلانیت در مقابل جزمیت، قومیت و منفعت قرار گرفته است؛ آن فردی که دنبال قومیت هست برای این ارتقای اجتماعی است؛ آن فردی که به دنبال جزمیت است انسداد سیاسی می‌خواهد و در واقع می‌خواهند جامعه به سمت بسته برود؛ و حتی ممکن است فضای مجازی هم فیلتر شود.
دکتر بهرامی به دنبال پرونده‌سازی نبوده و جریانی هم که ایشان را حمایت می‌کند، هم دنبال این نیست، منفعت هم در مجموعه‌ای که اسم آن را جریان خردورزی و عقلانیت می‌نامند، وجود ندارد.
معلوم هست که کدام‌یک از کاندیدای دنبال این جریان هستند؛ و منفعت‌طلبی محور کارشان قرار گرفته است.
مردم ما باید با تدبیر، تحقیق و شناخت کامل دست به انتخاب بزنند، خدای نکرده اگر یک عده‌ای که پول دار هستند و جمع شوند و افکار عمومی را جهت دهند برای جامعه خطر و آسیب است؛ نخبگان فکری، دانشجویان، آگاهان، اندیشمندان که پیشانی جامعه حساب می‌شوند، نباید اجازه دهند این افراد با ثروتشان و مکنتشان جامعه را هدایت کنند و آنها برای جامعه تصمیم بگیرند. 
امروز اگر قومیت مبنا باشد نتیجه‌ی آن واپس‌گرایی و پوپولیسم است و جهت دادن جامعه به تاریک‌ترین دهلیز تاریخ است.
برخی کاندیداها به اشکال و انواع مختلف به گلوی عقلانیت جامعه فشار می‌دهند، از همه‌ی اصلاح‌طلبان و کسانی که مأیوس هستند و می‌خواهند پای صندوق رأی بیایند توقع و انتظار داریم که بیایند و اجازه ندهند که پلکان جریان پوپولیسم شوند و بحث قومیت تقویت شود و ما مجبور شویم به عقب برگردیم؛ حداقل انتظارمان از جامعه این هست که همین‌جایی که هستیم بمانیم و به عقب برنگردیم این دست نخبگان فکری جامعه را می‌بوسد و باید به صحنه بیانید و تلاش و آگاهی سازی کنند و به این جریان جهت دهند.
ارتقای اجتماعی مطلقاً توسعه بار نمی‌آورد و به‌نوعی می‌توان گفت که دفن جامعه‌ی مدنی است.
رقبا را به آرامش دعوت می‌کنیم و دوست داریم که یک مناظره علمی در محور برنامه، توسعه استان، مشکلات مردم، معیشت، بیکاری و تورم برگزار شود و برنامه ارائه دهند اینکه هرکسی امروز شعار معیشت دهد؛ درست نیست. معیشت اولین نیاز جامعه هست و قبول داریم؛ چه کسی نداند که بحث پرداختن به معیشت سیاسی است! یعنی تا سیاست درمجموع اصلاح نشود آیا می‌توان به اقتصاد پویا فکر کرد؟ سیاست ما سیاست تعاملی نباشد و بخواهیم اقتصادمان را برطرف کنیم.
راه پرداختن به برطرف کردن مشکل معیشت مردم، مسائل سیاسی است.
آقای بهرامی فردی نیست که برای تسویه‌حساب آمده باشد، ما همه را مسلمان میدانیم و برچسب به هیچ‌کس نمی‌زنیم، برای کسی پرونده‌سازی نمی‌کنیم، بهرامی همچون کارنامه‌ای که داشته در توسعه، اشتغال و اقتصاد مردم می‌تواند مؤثر باشد.
نبرد ما در واقع نبرد کفایت، درایت و شایستگی در مقابل قومیت و جزمیت و منفعت است.
مردم می‌خواهند به برنامه و استراتژی رأی دهند، مردم توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهند، مردم می‌خواهند،  فضای باز سیاسی باشد ما به قانون معتقد هستیم و همه‌ی کارها را در چارچوب قانون می‌خواهیم و فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم.
مردم به این نکته رسیدند که به مهر، عشق، دوستی، محبت، مهربانی، نجابت و اصالت رأی دهند الآن به این نکته رسیده‌اند که به کسی رأی ندهیم که شاید دنبال بستن فضای سیاسی هستند، مردم به این هدف و رشد عقلانی رسیده‌اند که دیگر می‌خواهند که محور کارشان قومیت نباشد.
مثلاً یک فرد مستعد، توانمند و شایسته‌ای در یک طایفه‌ای که تنها 5 هزار رأی‌دهنده داشته باشد مبنا این قرار بگیرد که در انتخابات، قومیت حرف اول را بزند آن فرد شایسته، دانا و توانمند که بتواند در کشور و استان تأثیرگذار باشد باید چه کند؟! آیا باید مبنای جامعه در این اصل تکنولوژی باید این باشد؟ که به عقب برگردیم؟ مردم این را می‌داند و تصمیم خود را می‌گیرند و به هر تصمیمی مردم بگیرند حتماً محترم است و باید تمکین کرد و احترام بگذاریم.
رأی ندادن مشکلی را برطرف نمی‌کند، ما از همه‌ی دوستان اصلاح‌طلب انتظار و توقع داریم که به قبیله فکری بپیوندند و به تفکرشان بپردازند، قبیله‌ی قومی متعلق به قرن‌های گذشته است.
امروز جریان آقای بهرامی که ندای آزادی و خردورزی را دارد، فریاد «کمک کنید» میزند.
بیش از 30 سال کار سیاسی می‌کنیم و هیچ‌وقت جلوی نارفیق دست دراز نکردیم، اما از رفقا انتظار داریم و به دوستانی که سال‌های سال باهم کارکردیم انتظار و توقع دارمی که کمک کنید.
به بحث قبیله‌ای فکری را کمک کنند، نه قبیله‌ای قومی را کمک کنند. در جایگاه خودشان بیایند و در خانه خودشان بیایند هرکدام از اصلاح‌طلبان به سه کاندیدای محترم اصولگرا پیوسته ما دعوت می‌کنیم که به خانه‌ی خودشان برگردند درب خانه‌شان همیشه به روی آن‌ها باز است از این انفعال بیرون بیاید و کمک کنند و دستمان را بگیرند.
«سید باقر موسوی» را به جوانمردی می‌شناسیم ایشان را در روزهای سخت کمک کردیم، با برچسب‌هایی مواجه بودیم اما کمک کردیم تا به جایگاهی که شان، شایستگی و لیاقت داشت رسیدند و الآن به کمک ایشان نیاز داریم و همین‌طور آقای «ایزدپناه» و «فروزان» که از خانواده‌های تأثیرگذار هستند ما دست کمک به‌سوی این‌ها دراز می‌کنیم.
در حاضر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که شرایط بسیار خوبی داریم و. اگر اصلاح‌طلبان همت کنند و تحت تأثیر کاندیدای دیگر قرار نگیرند پیروز هستیم.
افرادی که در ستادهای رقبا هستند با ابزارهای خودشان می‌خواهند بر اصلاح‌طلبان اثر بگذارند مردم بدانند که آن‌ها چه ابزارهایی دارند ما ابزارمان خردورزی، دانایی، عقل و آگاهی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شما انتخابات قبلی با حاج زارع بودی حالا صحبت از اصلاح طلبی می زنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت سید عسکر
کلی مطلب نوشتی که ایخی بگی اصلاحات منفعت طلب و ...نیست.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب نیستید .شما اصولگرایی در قالب کت و شلوار اصلاح طلبی هستید
منفعت طلب
Iran, Islamic Republic of
ایشون دست کمی ندارن فقط لازمه قبول بشن تا تمام اقوامشون رو بذارن سر کار. قومی گرایی توی اصلاحات معنی نداره شما اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید بر اساس برنامه در حال فعالیت است اما رقیبان بر اساس شعارها در حال فعالیت هستند.این جمله شما در دفاع از دولت در دوره گذشته است
Iran, Islamic Republic of
شما عضو هیئت مدیره شرکت آسيا سير ارس هستید که عضو شدید حالا می خواهید ما به حرف شما گوش دهیم؟معلوم است به دنبال قدرت .با دستمال کثیف نمی شود شیشه را پاک کرد.کبنا مرد باش و منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر رای اول را انشاالله کسب خواهد کرد و کلمات واصطلاحات دردی را برای شما دوا نخواهد کرد
Norway
نظر شما
با درود بر مردمان بویراحمد و دنا ما اصلاح طلب نیستیم ولی همیشه ازرسیدگی سید باقر موسوی شنیدیم و ایشان را قابل احترام میدانیم و امروز از ایشان خواهش میکنیم به فکر مردم و جوانان ما باشند به فکر شهر و استان ما باشن و از دکتر محمد بهرامی حمایت قاطع کنند تا ما مردم حرفی برای گفتن نانی برای خوردن و جایی برای آرامش داشته باشیم. امیدوارم با حمایت آقای سید باقر موسوی همچنان طرفدار ایشان باقی بمانیم. درود بر بویراحمد و دنا و سلام بردکتر محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سیدباقر عزت بویراحمد.
تا کی خود برتربینی
سید حمید رضایی
Iran, Islamic Republic of
می خواستم در انتخابات شرکت نکنم ولی به این نتیجه رسیدم به خاطر افکار روشنفکرانه ای که دارین به شما رای بدم بدون هیچ توقع و انتظاری امیدوارم مردم به خودشون بیان و فریب جریانات قومی و جریان به ظاهر اصولگرا رو نخورن
به امید پیروزی اصلاحات
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
.محافظه کار چی
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
همین شما چند مدعی اصلاحات بودید که اعتبار و جایگاه اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا را هزیته کسی مانند بهرامی کردید!!!
بهرامی کسی بود که سال ۸۲ نماینده هدایتخواه در فرمانداری برای انتخابات بود کسی بود که میتینگ های گروه هدایتخواه در خانه او در بلهزار برگزار میشد
کسی به حرف شما گوش نمی دهد جناب عرفانی مردم فهیم و آگاه هستند
انسان
Iran, Islamic Republic of
ما بهترین گزینه را انتخاب کردیم و سلام به امید پیروزی ندای وحدت بویراحمدودنا
عسل
Iran, Islamic Republic of
اصلا اصلاح طلب ها نباید دیگر به مجلس بروند مملکت را نابود کردن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1