تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۷۹۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

هاشمی‌پور در دیشموک: سیاهی لباسم از محرومیت دیشموک است/ چهارمین معدن نیترات دنیا در دیشموک قرار دارد/ 27 زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه بزرگ ساخته شد

۷
۲
فایل مرتبط کبنا ؛عدل هاشمی‌پور امروز (یکشنبه 27 بهمن ماه 98) در چهارمین نطق انتخاباتی خود در جمعی از مردم بخش دیشموک، در میان خیل هواداران خویش از محرومیت مردم، گفت: درد مردم سبب شده که در پاسخ آن‌هایی که می‌گویند «هاشمی‌پور» کت‌وشلوار رنگی بپوش؛ بگویم که «با این بیکاری جوانان، فقر و محرومیت آن‌ها باید سیاه‌تر از این را هم بپوشم.»



به گزارش کبنا از دیشموک، متن صحبت‌های هاشمی‌پور به شرح زیر است؛
درد مردم سبب شده که در پاسخ آن‌هایی که می‌گویند «هاشمی‌پور» کت‌وشلوار رنگی بپوش؛ بگویم که «با این بیکاری جوانان، فقر و محرومیت آن‌ها باید سیاه‌تر از این را هم بپوشم.»
خدایا تو شاهد باش علی‌رغم همه محرومیت‌ها و تحریم‌ها لحظه‌ای از خدمت به مردم کوتاهی نکردم؛ همانند چشمه جوشیدم و توانستم پروژه‌های مختلفی را کلید بزنم.
 مردم قدرشناسی خود را ثابت کردند و نه منتی دارم و نه می‌توانم بر مردم منت داشته باشم زیرا ما خادم مردمیم و آن روز که منت بگذاریم آغاز سقوطمان است.
 اولین اقدام لازم و اولویت بحث گازرسانی از دهدشت به بناری، مورخانی و لیراب بود که با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر اجرای آن مشکل به نظر می‌رسید.
قرار بود با cng اجرایی شود و توسط آقای «بزرگواری» نماینده پیشین مردم در مجلس 6 کیلومتر کلنگ‌زنی و ادامه کار به بنده سپرده شد.



عملیات گازرسانی به این شیوه حداقل 15 سال به طول می‌انجامید، با رایزنی مداوم با وزیر نفت و مدیر شرکت گاز کشور و تلاش بسیار موفق شدم پروژه 100 میلیارد تومانی را در قالب یک پکیج به پیمانکار توانمند واگذار کنیم و از واگذاری تکه‌تکه آن مخالفت کردم.
شیرین‌ترین خاطره دوران خدمتم پس از دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های گوناگون، ساعتی بود که چشمم به بخاری گازی در دیشموک افتاد و دیدم آتراها از منازل مردم جمع‌آوری‌شده است.
مشکل آب‌رسانی به منطقه دیشموک اولویت دیگر هست که با رایزنی برنامه بودجه موفق شدیم ردیف اعتباری آن را به طرح آب‌رسانی چهارشهار با 50 میلیارد تومان تعریف شود فاز اول آن با حضور وزیر و معاون وزیر نیرو اجرایی می‌شود.
در جهت بهسازی جاده دیشموک به مورخانی زیرسازی انجام گرفت و آسفالت به‌زودی آغاز می‌شود؛ و عملیات پل تنگ چویل و جاده رودسمه نیز با پل سرهنگ آغازشده است و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.
چهار بانده شدن جاده دیشموک به دشت آزادی در حال پیگیری است؛ و اجرای آن خبر خوبی برای این دو بخش هست که نیمه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
معدن نیترات لیراب در بخش دیشموک جزء چهار معدن برتر کشور است، اما هیچ‌کدام از نهادها و ادارات در استان و کشور قدر این ظرفیت را ندانستند و با ادعای نداشتن توجیه اقتصادی زیر بار اجرای و عملیات این پروژه نرفتند اما طی سه سال گذشته پیگیر شدم و سرمایه‌گذار آوردیم و عملیات آن آغاز خواهد شد که تحولی عظیم ایجاد می‌کند.
با استفاده از ظرفیت خیرین در بحث آموزش اقدامات خوبی در بخش دیشموک انجام گرفت و مدرسه خیر ساز مورخانی از این موارد بود.



مرکز جامع سلامت و مرکز بستری دیشموک در دهه فجر افتتاح و آمبولانس یک میلیارد تومانی نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
نوکر مردم هستم و جوانان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم.
کهگیلویه بزرگ فاقد چمن مصنوعی بود که کمتر از چهار سال ۲۷ چمن مصنوعی احداث و این رقم را به یک‌صد چمن می‌رسانم که همین‌جا هم اعلام می‌کنم استادیوم دیشموک به‌زودی باید تکمیل شود.
مدیرکل کمیته امداد استان مواظب افراد زیردستش در برخی واحدهای شهرستانی باشد زیرا تهدید مددجویان اقدامی غیراخلاقی است و چنین رأیی برای هر کاندیدی باشد؛ برکت ندارد.
هاشمی‌پور خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت: برای لباس روحانیت احترام قائلم و این لباس مقدسی است، اما آیا وقت آن نرسیده که از معلومات حوزوی خود برای مردم و خودت استفاده کنی؟ بگذار جوانان هم بیایند یا هم بیا و برنامه‌های خودت را برای مردم بگو تا آن‌ها در فضای آرامش اصلح را انتخاب کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

سردار
Iran, Islamic Republic of
قلبمی سردار
چرامی
Iran, Islamic Republic of
حالا بگید مر دم بهمیی سردسیر . بخدا غوغا بود برای سردار احسنت به ایل سترگ بهمیی واصلا ح طلبان
احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات طرفداران عدل را ثبت نمیکنید؟؟؟؟؟این چ وضعی یه
✌✌✌
Iran, Islamic Republic of
ایلم این حضور قاطع از سردار سازندگیه درود بر تو مرد بزرگ سردار عزیز
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
دبل پیروزی نزدیکه جشنی بگیر ک در تاریخ ثبت بشه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی سلام
بفرض که معدن نیترات لیراب راه بیفته
اگر تا حالا توجیه داشته به خدا که میشناسی ن ،شما میفرمایی جز چهار معدن دنیاست.
.جاده دیشموک بعد از چهار ده سال بهمن حال اول مانده
آب دیشموک را که شما پیگیری نکرده .بچه های دیشموک در همایش معرفی محرومیت دیشموک در برج میلاد تهران دادشو زدن وشما به اسم خودت در میاوری .
البته برای گاز پیگیری کردی ماه مممنون هستیم .
دیشموکی
Iran, Islamic Republic of
اگر دیشموک اینقدر جمعیت داشت که خیلی خوب بود .
برای مردم محروم اون بخش
ما در عروسیهایمان زن وبچه هایمان با وقار هستند وبرای برادران وخواهرانشان وفامیلها اینجوری که فیلم نشان داد
برای نطق انتخلباتی میان این جوری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1