تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۱۷۸۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| توصیه‌های «سید رضا عسکری» به اصلاح‌طلبان/ از «محمد بهرامی» حمایت می‌کنیم

۶
۰
فایل مرتبط کبنا ؛نائب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «دکتر «بهرامی» از توانایی‌های خوبی برخوردار است و با توجه به سابقه‌ای که دارد می‌تواند بخش زیادی از مطالبات بویراحمد و دنا و همچنین استان را پیگیری می‌کند و پاسخ دهد.»

سید رضا عسکری، نائب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنجشنبه 24 بهمن‌ماه) در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، ضمن درود به شهدای راه عدالت و آزادی و میهن، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان استان به دلیل رد صلاحیت‌های گسترده در انتخابات 98، متأسفانه خیلی دیر به تصمیم واحد رسیدند.
عسکری در ادامه افزود: در حوزه بویراحمد و دنا هم با توجه به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان و انتظار برای تائید صلاحیت‌ها بعد از موعد قانونی اعتراض‌ها، تنها یک کاندیدای اصلاح‌طلب در بین کاندیداهای فعلی حضور داشت که توان رقابت در این عرصه را دارد، بنا بر این اصلاح‌طلبان در سطح کشور به دلیل اینکه کرسی‌های زیادی بدون رقابت و بدون حضور اصلاح‌طلبان انتخاباتشان برگزار می‌شد در سطح شوراهای سیاست‌گذاری و شوراهای استان‌ها تصمیم به عدم ارائه لیست گرفتند، اما شورای سیاست‌گذاری به احزاب اختیار دادند که در حوزه‌هایی که کاندیداهای اصلاح‌طلب تائید شده‌اند و توان رقابت دارند در آن حوزه‌ها از کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت کنند. لذا در حوزه بویراحمد و دنا هم بین کاندیداهای موجود جناب آقای دکتر «محمد بهرامی» را به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب داشتیم که 16 حزب اصلاح‌طلب اقدام به معرفی و حمایت از «بهرامی» کردند.
دکتر «بهرامی» دارای سابقه‌ی مدیریتی و اجرایی موفق و خوبی هستند و از نیروهای تحصیل‌کرده، باسواد و متخصص هستند و همین‌طور از نیروهای اصلاح‌طلب خوش‌فکر و باسابقه‌ی خوبی هستند که در انتخابات دور قبل هم به‌عنوان کاندیدای لیست امید به حوزه بویراحمد و دنا معرفی شد، بنا بر این بر اساس این مؤلفه‌ها بعد از تایید صلاحیت و رد صلاحیت‌های نهایی کاندیداها این 16 حزب تصمیم به معرفی کاندیداها گرفتند و در پایان هم با صدور بیانیه‌ای در روز اول تبلیغات انتخابی «بهرامی» را به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب معرفی کردند.
دکتر «بهرامی» از توانایی‌های خوبی برخوردار است و با توجه به سابقه‌ای که دارد می‌تواند بخش زیادی از مطالبات بویراحمد و دنا و همچنین استان را پیگیری می‌کند و پاسخ دهد.
ضمن اینکه رقبای «بهرامی» اصولگرا هستند و تنها ایشان کاندیدای اصلاح‌طلب هست و میتوانیم به‌عنوان یک فرصتی برای موفقیت ایشان باشد؛ البته آنچه بیان شد ملاک‌ها و معیارهای اصلاح‌طلبان متعدد هست و یکی از مؤلفه‌ها این هست که کاندیدا رأی آور باشد و این فرصتی که با حضور سه کاندیدای اصولگرا و یک کاندیدای اصلاح‌طلب در بویراحمد انتخابات برگزار می‌شود، می‌تواند برای پیروزی اصلاح‌طلبان هم فرصت مناسبی باشد.
فعالین سیاسی که مدعی اصلاح‌طلبی بوده‌اند و در این انتخابات به کاندیدای اصولگرا پیوسته اند، درمجموع مهندسی انتخابات توسط نهادهای نظارتی موجب تأخیر و ریزش در جبهه اصلاحات در خیلی از حوزه‌ها نه‌تنها در حوزه بویراحمد و دنا شده است، چون در حوزه‌هایی همچون بویراحمد و دنا ارتباط نزدیک و فعالیت‌های چهره به چهره مؤثر است، بنا بر این کاندیداهایی که از جبهه‌ی اصولگرایی کاندیدا شده‌اند چون مطمئن بودند که تائید صلاحیت می‌شوند و از امنیت کافی برای فعالیت برخوردار بودند در این دوره رد صلاحیت‌ها تا نتیجه‌ی اعتراضات نهایی تلاش‌های زیادی کرده‌اند و برخی از اصلاح‌طلبان تحت‌فشارهای متعدد و به بهانه‌هایی که خیلی از این بهانه‌ها پذیرفته‌شده نیست به کاندیدای اصولگرا پیوستند.
معتقد هستیم که این فضا و مدیریت انتخابات منجر به استحاله‌ی برخی از اصلاح‌طلبان خواهد شد مگر اینکه اصلاح‌طلبان همت کنند و از کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت کنند تا از استحاله‌ی نیروهای اصلاح‌طلب جلوگیری شود.
برخی از اصلاح‌طلبان در دوره‌های متعددی در جبهه اصلاح‌طلبان قرار داشت اما متأسفانه تحت تأثیر همین فضای مهندسی که صورت گرفت و البته کم‌کاری و کم توجهی بعضی از اصلاح‌طلبان مؤثر متأسفانه به کاندیدای اصولگرا پیوستند، امیدوارم که آن اصلاح‌طلبان برگردند و با توجه به اینکه دکتر «بهرامی» فردی اصلاح‌طلب هستند و الان بیش از یک ونیم دهه هست که به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرد و در این جبهه فعالیت دارند و با توجه به سوابقی که در انتخابات‌های گذشته داشته اند، از ایشان حمایت کنند و انشاالله به اردوگاه واقعی خودشان برگردند.
ما خواهان وحدت، انسجام و اتحاد اصلاح‌طلبان هستیم، توصیه می‌کنیم که اصلاح‌طلبان از هرگونه تخریب و تهمت پرهیز کنند، قدر همدیگر را بدانند بداخلاقی نکنند، یکی از مؤلفه‌های مهم اصلاح‌طلبی اخلاق مداری است، اخلاق مداری در حوزه سیاست می‌تواند به ما کمک کند که از ریزش نیروها، حذف و تخریب همدیگر جلوگیری کنیم.
باید صبور باشیم و در کنار هم بمانیم و مطمئن هستم که اگر اصلاح‌طلبان به ارد. گاه اصلی خودشان برگردند ما پیروز انتخابات خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Greece
درود بر دكتر بهرامى ✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻
دنا دشتدرومی
Iran, Islamic Republic of
تصمیم و حرف سید رضا عسکری برای اصلاح طلبان نه حجت است و نه ملاک
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
سران اصلاحات این استان برای ما فقط سید باقر موسوی،دکتر غریب پور،مهندس پناه،حاج قوام فروزان،دکتر نظری و بقیه دوستانی هست که اهل معامله نبودن و نیستن
پس تلاش مکن برای مردم مشخص شده
اصلاح طلب ناب
Iran, Islamic Republic of
شما که 4 سال به ما گفتی بهرامی اصلاح طلب نیست حالا چه شد که بهرامی یهو اصلاح طلب شد؟ . چرا وقتی خادمی استاندار بود از این حمایت و از بهرامی سخن نبود حالا که کسی نیست اومدی دنبال بهرامی.
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
با توجه به بررسی سوابق اشخاص آقای بهرامی اصلا و ابدا اصلاح طلب نیست و برای ما نظرات و ایده های روسای اصلاح طلب و اصلاح طلبان واقعی استان از جمله سید باقر موسوی ملاک است و اقای سید رضا عسکری در جبهه اصلاح طلبان درست است که از فعالین و زحمت کشان این جناح هستند ولی حرف ایشان ملاک نیست
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا اصلاح‌طلبان بویراحمدرا تو شکست دادی چون به فکر بستگان خودت بودی محض رضای خدا دست از سر این حزب بردار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1