کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنان سیاسی کم‌سابقه حاج محمود کریمی؛

مانع ورود علاقه‌مندان به آمریکا به مجلس شویم + فیلم

1 بهمن 1398 ساعت 3:09

محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) گفت: این روزها افرادی اعلام می‌کنند که فرضاً در این کشور نمی‌خوانند یا فیلم بازی نمی‌کنند یا برای تیم ملی مسابقه نمی‌دهند. به آن‌ها باید گفت: به دَرَک! مهم نیست.


 مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا (س) و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده در سانحه سقوط هواپیما، شامگاه دوشنبه ۲۳ دی‌ماه در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با قرائت قرآن احمد ابوالقاسمی، سخنرانی حجت‌الاسلام علوی تهرانی و مدیحه‌سرایی منصور ارضی، حسین سازور، محمود کریمی، محمدرضا طاهری، سعید حدادیان، حسین طاهری و محمد حسین حدادیان برگزار شد.
محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه انتقام سخت، تنها عملیات نظامی و موشکی نیست و اگر این‌گونه فکر کنیم، سخت در اشتباهیم، اظهار داشت: انتقام سخت ممکن است به دست تمام آحاد مردم رقم بخورد؛ به گونه‌ای که در آن، فردی که درس می‌خواند باید خوب درس بخواند و یا در زمان خرید کالا باید اجناس ایرانی بخریم و تمام این رفتارها، نوعی انتقام است.
محمود کریمی: آمریکایی‌ها را از ایران اخراج کنید
وی افزود: این روزها افرادی اعلام می‌کنند که فرضاً در این کشور نمی‌خوانند یا فیلم بازی نمی‌کنند یا برای تیم ملی مسابقه نمی‌دهند. به آن‌ها باید گفت: به دَرَک! مهم نیست.
کریمی با اشاره به اینکه تلفن‌های همراه امروز یک سلاح محسوب می‌شود و افراد می‌توانند برای دفاع از آن‌ها استفاده کنند، تصریح کرد: این روزها در فضای مجازی هجمه‌های بسیاری صورت می‌گیرد. مقام معظم رهبری نیز دستورات بسیاری در حوزه فضای مجازی دارند و باید در این عرصه وارد شویم. البته متاسفانه امروز، رسانه دست غربی‌هاست.
این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: هم اکنون که من پشت این بلندگو صحبت می‌کنم اگر حرف ناحقی بزنم و حتی فردی از میان جمعیت اعتراض کند، من با استفاده از صدای بلند این میکروفون می‌توانم به او بگویم: «بنشین» و بر او غلبه کنم، زیرا رسانه دست من است.
 وی با اشاره به اینکه کار ما در قبال شهدا تنها این نیست که اسم خیابان‌ها را به نام آنها کنیم، تصریح کرد: در سایه وجود ولی فقیه، استعدادهای بسیاری در کشور شکوفا شد. یکی از این افراد قاسم سلیمانی بود که روزی فرمانده لشکر سیدالشهدا بود و بعد به این جایگاه بسیار بالا رسید. باید از این افراد درس بگیریم.
کریمی با اشاره به اینکه برخی امیرالمومنین (ع) را با پهلوانان مقایسه می‌کنند که این کار اشتباه است، گفت: این نکته که بگوییم جرج جرداق و یا مسیحی دیگری از امیرالمومنین (ع) گفته است، مولا را بالا نمی‌برد؛ بلکه این مسیحی بالا رفته است که توان گفتن از ایشان را دارد. مانند آن‌که سنگی را روی کوه بگذاریم. در این صورت کوه بزرگ نشده است، بلکه آن سنگ جزیی از این بزرگی شده است.
 این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی این بود که هرچه را در دل رهبری بود، بدون آنکه ایراد بنی‌اسرائیلی بگیرد، عمل می‌کرد، تصریح کرد: هیچ زمان مرز میان حق و باطل تا این میزان روشن نبوده است و جمعیتی که در مراسم تشییع سردار سلیمانی هم در ایران و عراق حضور پیدا کرد، نشان از این مهم است که همگی برای تشییع یک مدافع حرم حضرت زینب(س) آمده بودند.
وی افزود: اگر مقام معظم رهبری فرمودند: انتقام نهایی با خروج نیروهای آمریکایی از منطقه حاصل می‌شود، این خروج در کشور ما به چه معناست؟ آیا معنایی جز حذف قاچاقچیان سازمان‌یافته و مسئولان دو تابعیتی ندارد؟
کریمی با بیان اینکه متاسفانه  پست‌ها در کشور ما مانند سفره شده است که فرد یک مرتبه روی این سفره و مرتبه دیگر روی سفره دیگر است، تصریح کرد: این روزها مسئولین اگر از یک پست برداشته شوند، بلافاصله در جای دیگری مشغول می‌شوند و جای مسئول و سوال کننده عوض شده است. در گذشته اگر فردی مسئول می‌شد، زن و بچه‌اش ناراحت می‌شدند که دیگر او را نمی‌بینند اما این روزها زن و بچه افراد، دست و پا می‌زنند تا او مسئول شود.
این مداح اهل بیت(ع) گفت: از تلفن‌های همراه خود استفاده کنید و منطقی از جمهوری اسلامی برای رضای خدا دفاع کنید. هدف تلاش در جبهه امام حسین (ع) کسب رضایت خداست، لذا باید در این مسیر تلاش کرد و به دنبال لایک و توجه دیگران نبود. امروز دشمن در فضای مجازی مقام معظم رهبری را نشانه گرفته است، پس باید از ایشان دفاع کنیم.
 کریمی گفت: باید نحوه انتقام از آمریکا را در کشور تبیین کنیم و در گام اول مانع ورود علاقه‌مندان به آمریکا به مجلس شورای اسلامی شویم.


کد مطلب: 416826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/416826/مانع-ورود-علاقه-مندان-آمریکا-مجلس-شویم-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1