کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حسین زاده خطاب به نهادهای نظارتی؛

علاوه بر دیده‌بانی بازیگر اصلی مبارزه با فساد و پخش پول‌های کثیف در انتخابات باشید

5 دی 1398 ساعت 21:42

خواهش بنده از نهادهای نظارتی استانم این است علاوه بر دیده بانی بازیگر اصلی مبارزه با فساد و پخش پولهای کثیف در انتخابات باشید.


روح اله حسین زاده فعال اجتماعی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با معضلات و مسائل انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی خود اینگونه نوشته است: این چند روز در دیارم بودم(جهت زمینه سازی فعالیت فرهنگی) و امروز که دارم به سوی تهران برمی گردم فهمیدم گاهی اوقات باید زیر تابش مستقیم خورشید دراز کشید و چشمها را بست و فقط فکر کرد به این وضعیت دیارم که بعضی فعالین سیاسی حال و روزشان مثل (برره)است و بگذاریم کمی خورشید به چشمهایمان بتابد تا خودخواهی، اشرافی گری، فساد، رانت خواری، تفکرسرمایه داری را در زیر این پوستمان بخشکاند و به جای آن تفکر انقلابی مردمی دردمندی رسیدگی به فقرا مستضعفین رشد کند.
لازم است چند نکته ازرهنمودهای مقام معظم رهبری  را به مردم عرض کنم؛
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند:
با «دزد دزد» گفتن، دزد از دزدی دست برنمیدارد؛ باید رفت، وارد شد. مسئولان کشور، روزنامه که نیستند که راجع به فساد حرف میزنند. ۱۳۹۴/۰۲/۰۹؛
امروز یکی از مهمترین مسائل ما، مبارزه با فساد است. این را باید همه مسؤولان کشور بفهمند. فساد یعنی چه؟ فساد یعنی این‌که کسانی با زرنگی، با قانوندانی، با زبان چرب و نرم و با چهره حق‌به‌جانب، به جان بیت‌المال این ملت بیفتند و کیسه‌های خود را پُر کنند. ۱۳۸۰/۱۰/۱۹؛
ما باید برخورد کنیم بعد برخورد را به مردم بگوییم... بگوییم این کار اتفاق افتاد؛ این خوب است، این درست است
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خواهش بنده از نهادهای نظارتی استانم این است  علاوه بر دیده بانی بازیگر اصلی مبارزه با فساد و پخش پولهای کثیف در انتخابات باشید. هوشیار باشیم جریانتی مشکوک در حال از بین بردن روحیه انقلابی مردم می باشند. مردم بیش از اینکه به کاسب نیاز داشته باشند به وکیل انقلابی نیاز دارند. مردم گرفتار دعوای سردارخان وسالارخان ها نشوند. راه نجات انقلابی گری است.


کد مطلب: 415935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415935/علاوه-دیده-بانی-بازیگر-اصلی-مبارزه-فساد-پخش-پول-های-کثیف-انتخابات-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1