کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جامعه‌ای که می‌خواهد رشد کند، باید بر آن قانون حاکم باشد / نمایندگان استان مقابل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیستند

8 دی 1398 ساعت 3:19

پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمایندگان روبرو دانشگاه نیستند و همچنین چیزی را ما احساس نمی‌کنیم. من از نمایندگان استان، به ویژه نماینده گچساران تشکر ویژه‌ای دارم که به دانشگاه کمک شایانی شد. منابع زیادی برای بیمارستان‌های دهدشت، یاسوج و باشت و گچساران گرفتند.


پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود. او در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، از سیر تا پیاز موضوع به کارگیری نیروها در دانشگاه را توضیح داد و گفت: هر جامعه‌ای که بخواهد، رشد کند، باید در آن جامعه قانون مندی حاکم باشد. و افراد آن جامعه و مسئولان و خود مردم باید پایبند به قانون و مقررات باشند. بنا به برنامه ششم توسعه از ابتدای سال 96 به بعد هر گونه جذب نیرو باید در یک فضای رقابتی باشد. در همین راستا سه مجور به علوم پزشکی برای جذب نیروهای بیمارستان شهید جلیل، نیروهای بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و بیمارستان باشت که این ها باید در فضای رقابتی جذب می‌شدند.
نیروهای بی بی حکیمه در یک فضای رقابتی جذب شدند و نیروهای بیمارستان باشت هنوز جذب نشده است و جدیداً از طریق آزمون جذب می‌شوند.
وی گفت: بیمارستان شهید جلیل مجوز جذب 142 نیرو را داشت که 35 نیرو از طریق آزمون جذب شدند که بقیه نیروها از طرق مختلف به کار گرفته شدند. که رئیس بیمارستان وقت عده‌ای را خودش بدون آزمون جذب کرده بود.
یزدان پناه در ادامه به موضوع زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) اشاره کرد و توضیحاتی در باره آن داد و گفت: 700 میلیون تومان منابع برای تجهیز کامل این زایشگاه گرفتیم و امیدوارم با تجهیز کامل این زایشگاه باعث رضایت مندی مردم شویم.
وی گفت: هدف ما خدمت رسانی به مردم است و هدف این نیست که با سیاسیون درگیر شویم، و این باعث شود که به مردم آسیب برسد. ما سعی می‌کنیم که با نمایندگان تعامل داشته باشیم. 
یزدان پناه تصریح کرد: به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی، ارتقاء سطح کیفیت خدمات رسانی سلامت به مردم و... از اهداف ما است و سعی می‌کنیم از ظرفیت نمایندگان برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم. هر نماینده که بخواهد مقابل مردم بیستد و اجازه ندهد که دانشگاه روند صحیح خودش را ادامه دهد. طبیعتاً مردم در انتخابات آتی به او نه می‌گویند. 
وی افزود: نمایندگان روبرو دانشگاه نیستند و همچنین چیزی را ما احساس نمی‌کنیم. من از نمایندگان استان، به ویژه نماینده گچساران تشکر ویژه‌ای دارم که به دانشگاه کمک شایانی شد. منابع زیادی برای بیمارستان‌های دهدشت، یاسوج و باشت و گچساران گرفتند.
وی در ادامه در باره صدور حکمش به عنوان ریاست دانشگاه توضیحاتی داد.
متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.

این گفت و گو در تاریخ 22 آبان ماه انجام گرفت.


کد مطلب: 415570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415570/جامعه-ای-می-خواهد-رشد-کند-باید-قانون-حاکم-باشد-نمایندگان-استان-مقابل-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1