کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاپور رمضانی استاد دانشگاه در جمع خبرنگاران؛

( فیلم ) دانشگاهیان موثرترین طیف تأثیرگذار جامعه هستند / بزرگان نسل نو اصلاح طلبان را دریابند

20 آذر 1398 ساعت 19:26

شاپور رمضانی استاد دانشگاه یاسوج با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به ثبت رساند.


شاپور رمضانی استاد دانشگاه یاسوج صبح روز (16 آذرماه 98) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که دانشگاهیان در سال‌های اخیر در حاشیه قرار داشتند، اظهار کرد: من قبول ندارم که دانشگاهیان در حاشیه قرار دارند. موثرترین طیفی که بر مسائل جامعه تأثیر می‌گذارند. دانشگاهیان هستند. به خصوص دانشجویان که همیشه در مراحل مختلفی که ما در کشورمان داشتیم، حضور تاثیرگذاری داشتند.
 رمضانی در خصوص اجماع اصلاح طلبان اظهار نظر کرد و گفت: مجموعه اصلاح طلبان انسان‌های شریف هستند که دغدغه‌های مشترکی داریم. بنده از نسل نو اصلاح طلبان هستم. که این نسل نو به دنبال این هستند که اصلاحات را در شکل اصلاح شده آن ببینند. شکل نوی اصلاح طلبی یعنی اینکه اصلاحات در مسیر حرکت مردم، حرکت از مردم و حرکت برای مردم باشد. مسیر اصلاحات را اینگونه مشخص کند که ببیند، حرف مردم و در دل مردم چه هست. این می‌شود مسیر اصلاح طلبی. ما نسل نو اصلاح طلبان خودمان را، فکرمان را و اهدافمان را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که دوستان اصلاح طلب و بزرگان اصلاح طلب ما را کمک، راهنمایی و مشاوره بدهند. اما با توجه به اینکه ما یک کار تشکیلاتی و یک حرکت بزرگ داریم. لازم است که در هماهنگی با دیگر دوستان اصلاح طلب، پیشکسوتان اصلاح طلب باشیم. که در تفاهم و تبادل نظر با دوستان باشیم و هر تصمیم نهایی دوستان اصلاح طلب بگیرند، ما هم از آن پیروی می‌کنیم. اما من امیدوارم و مطمئن هستم که دوستان اصلاح طلب به این نسل نو اعتماد خواهند کرد.

به گزارش کبنا، این مصاحبه 16 آذر ماه 98 در فرمانداری بویراحمد انجام گرفت.


کد مطلب: 415477

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415477/فیلم-دانشگاهیان-موثرترین-طیف-تأثیرگذار-جامعه-هستند-بزرگان-نسل-نو-اصلاح-طلبان-دریابند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1