کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا در جمع خبرنگاران:

( فیلم ) هرچه مشیت الهی باشد همان می‌شود / نظر زارعی در باره خروج «هدایت‌خواه» از صحنه انتخابات بویراحمد

19 آذر 1398 ساعت 12:05

غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد.


غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد. وی در پاسخ به سئوالی در خصوص مهمترین چالش انتخاباتی خود، گفت: همیشه عرض کردم، باید به اخلاق پایبند باشیم و اگر اخلاق حاکم باشد، هیچ چالشی در روند انتخابات وجود ندارد. اگر خودمان را درست به مردم معرفی کنیم و شفاف و صادقانه با مردم حرف بزنیم، این می‌شود، اخلاق.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی نظرش را در باره خروج ستار هدایت‌خواه از صحنه انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا داد و گفت: من چون خودم کاندیداها هستم، شما نباید این سئوال را از من می‌کردید؟ من هر چه جواب بدهم شاید با حب و بغض مواجه شوم. و بنده اهل حب و بغض نیستم. لذا این را باید بر عهده داوران و ناظران سیاسی بگذارید؟ و بر عهده رسانه‌ها و مردم است. منتهی در عرصه رقابت همه ما باید با هم همدلی و همراهی تلاش داشته باشیم. آبروی کشور در گرو همین همدلی، برادری و وحدت است. آن چیزی که دشمن را به زانو در می‌آورد، همدلی و برادری است و در عرصه سیاست وحدت و همدلی بسیار مهم است. باید با رعایت اخلاق بر وحدت تاکید کنیم.
 


کد مطلب: 415434

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415434/فیلم-هرچه-مشیت-الهی-باشد-همان-می-شود-نظر-زارعی-باره-خروج-هدایت-خواه-صحنه-انتخابات-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1