کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد بهرامی داوطلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا:

فیلم / هیچ کس قبل و بعد از انقلاب به اندازه من اشتغالزایی نکرده / سید باقر بزرگ ماست

17 آذر 1398 ساعت 23:07

محمد بهرامی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در روز جمعه 15 آذرماه 98 با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد ثبت‌نام و بعد از آن در جمع خبرنگاران حاضر به سئوالات متفاوت آنها پاسخ داد.


محمد بهرامی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا (روز جمعه 15 آذرماه 98) با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد ثبت‌نام و بعد از آن در جمع خبرنگاران حاضر و به سئوالات آنها پاسخ داد.
وی در پاسخ به سئوال کبنا در خصوص اجماع اصلاح طلبان، اظهار کرد: چند ماهی است شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع از شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور سر و سامان یافته است و ما هم تابع دوستان هستیم. مشورتی که با دوستان داشتیم بر اساس یک ساز و کار منطقی، ساز و کاری که شورای هماهنگی با مشورت دوستان بزرگ جریان، افراد صاحب نفوذ و تأثیر گذار و مهمتر از همه احترام به مردم و در کنار مردم تصمیم بگیرند. ما هم می‌پذیریم.
محمد بهرامی در خصوص حمایت سید باقر موسوی از خود، گفت: سید به عنوان بزرگ ما قابل احترام است و جلساتی که داشتیم، ایشان فرمودند که در کنار دوستان تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.
وی گفت: انتخابات آینده رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

 


کد مطلب: 415386

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/415386/فیلم-هیچ-کس-قبل-بعد-انقلاب-اندازه-اشتغالزایی-نکرده-سید-باقر-بزرگ-ماست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1