کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با کبنانیوز:

( فیلم ) جایگاه زنان فعال سیاسی اصلاح طلب در این دولت مغفول ماند / دعا می‌کنیم اصلاح طلبان بویراحمد به وحدت برسند

2 آذر 1398 ساعت 0:35

فعال سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا در این گفت‌وگو در رابطه با جریان سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا نظرش را داد و گفت: خوشحالیم که در این دولت تا حدودی از زنان در پست‌های مدیریتی استفاده شده است. اما توقع می‌رود که حقوق زنان در تمام دوره‌ها دیده شود. حقیقتاً زنان فعال سیاسی اصلاح طلب در این دولت خیلی جایگاه پیدا نکردند. امیدوارم در این دو سال باقی مانده توجه ویژه‌ای به آنها شود.


سیده زهرا حسینی فعال سیاسی اصلاح طلب شهرستان بویراحمد و دنا مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود، وی در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: بعضی از پست‌های مدیریتی بر اساس شایسته سالاری نبوده در این دولت.
وی همچنین در این گفت‌وگو در رابطه با جریان سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا نظرش را داد و گفت: خوشحالیم که در این دولت تا حدودی از زنان در پست‌های مدیریتی استفاده شده است. اما توقع می‌رود که حقوق زنان در تمام دوره‌ها دیده شود. حقیقتاً زنان فعال سیاسی اصلاح طلب در این دولت خیلی جایگاه پیدا نکردند. امیدوارم در این دو سال باقی مانده توجه ویژه‌ای به آنها شود.
حسینی همچنین با بیان اینکه جامعه ما دچار شعارزدگی شده است، گفت: فرایند درستی برای تحقق مطالبه‌گری‌مان طی نشده است امیدواریم فرایند مطالبه گری ما درست شود.
این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه کاندیدای زن در انتخابات مجلس هنوز نداریم، افزود: دعا می‌کنیم که اصلاح طلبان به وحدت و اجماع برسند.

متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 414863

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414863/فیلم-جایگاه-زنان-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-این-دولت-مغفول-ماند-دعا-می-کنیم-طلبان-بویراحمد-وحدت-برسند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1