کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

تقسیم اصلاح‌طلبان بویراحمد به مرکز نشین و شهرستان‌نشین درست نیست / تصمیمی که در پستو‌ها گرفته شود و شفاف نباشد، مورد تأیید نیست

2 آذر 1398 ساعت 1:50

غلام‌عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: هر تفکری نیاز به تصمیم جمعی دارد. تصمیمی که پشت پستو‌ها گرفته شود، تصمیم شفاف نباشد، مورد تأیید نیست. منتها تضارب آرا در جامعه وجود دارد و پنج انگشت مثل هم نیستند. ما باید روی تکثر در عرصه سیاسی تأکید کنیم. خردجمعی که برگرفته از آن کار تشکیلاتی است، مورد قبول هم هست.


غلام‌عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که فعال سیاسی اصلاح طلب هم شناخته می‌شود، مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود. او در گفت‌وگو با کبنا و در پاسخ به سئوالی در خصوص تصمیم اصلاح طلبان بویراحمد و دنا مقیم تهران در باره گزینه نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس 98، اظهار کرد: به نظرم باید بر روی برخی واژه‌ها دقت بیشتری شود. اینکه اصلاح طلبان و یا هر گروه سیاسی را فرق نمی‌کند به پایتخت نشین و شهرستان نشین تقسیم کنیم، درست نیست.
وی در ادامه گفت: هر تفکری نیاز به تصمیم جمعی دارد. تصمیمی که پشت پستو‌ها گرفته شود، تصمیم شفاف نباشد، مورد تأیید نیست. منتها تضارب آرا در جامعه وجود دارد و پنج انگشت مثل هم نیستند. ما باید روی تکثر در عرصه سیاسی تأکید کنیم. خردجمعی که برگرفته از آن کار تشکیلاتی است، مورد قبول هم هست.
سبز گفت: تقسیم بندی مرکز نشین و شهرستان نشین درست نیست. یکی از مشکلاتی که جامعه ما دارد، این است که از نیروی تشکیلاتی رنج می‌برد.
این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: افرادی که در حوزه سیاست تربیت می‌شوند باید افرادی باشند که از کادر آمده باشند. دولتی که تشکیل می‌شود باید نماینده یک جریان سیاسی یا اقتصادی باشد. اگر اینگونه نباشد، یک بی هویتی شکل می‌گیرد. و دولتی سر کار می‌آید که تکلیفش با خودش معلوم نیست. وقتی برنامه و هدف نباشد، قطعاً دچار بن بست می‌شوند.
وی با بیان اینکه اگر یک تیم فوتبال ناهماهنگ باشند، نمی‌تواند کارش را به خوبی انجام بدهد، افزود: لذا باید در کار سیاسی و تشکیلاتی هم اینگونه باشد.
سبز همچنین در این مصاحبه به وضعیت بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، گچساران و باشت اشاره و توضیحاتی در باره تجهیزات، امکانات و نیروهای آن انجام داد.
وی افزود: اورژانس تازه تأسیس دهدشت کمبود امکاناتی در زمینه گرمایشی و سرمایشی داشت که الحمدالله برطرف شد.
سبز همچنین توضیحاتی در خصوص بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) داد و گفت: سلامت مادران و نوزادان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و یقیناً با هر فرد سهل انگاری در این زمینه برخورد قانونی انجام می‌دهیم، کما اینکه این برخورد را هم انجام داده ایم.
متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.
این گفت‌وگو در روز 20 آبان ماه 98 انجام گرفت.


کد مطلب: 414850

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414850/تقسیم-اصلاح-طلبان-بویراحمد-مرکز-نشین-شهرستان-نشین-درست-نیست-تصمیمی-پستو-ها-گرفته-شود-شفاف-نباشد-مورد-تأیید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1