کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در غرفه کبنانیوز مطرح شد

( فیلم ) رسانه‌ها باید در چارچوب قوانین و مقررات آزاد باشند

1 آذر 1398 ساعت 1:31

رضا خردمند معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم سعی دارند که در زمان‌های حساس به ملت ما و نظام اسلامی ضربه زنند، اظهار کرد: چشم تیزبین رسانه‌ها را نباید بست، اما در موقع حساس به طور مثال انتخابات، رسانه‌ها باید دقت لازم را داشته باشند.


رضا خردمند معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم سعی دارند که در زمان‌های حساس به ملت ما و نظام اسلامی ضربه زنند، اظهار کرد: چشم تیزبین رسانه‌ها را نباید بست، اما در موقع حساس به طور مثال انتخابات، رسانه‌ها باید دقت لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه چشم رسانه ها باید باز باشد، افزود: رسانه‌ها باید تیزبین و ریزبین باشند و البته باید در مدار قانون حرکت کنند. نمی‌شود که کنار مشکلات، فساد و گرفتاری‌های مردم بی‌تفاوت گذشت. همانطور نمی‌شود که خدمات دولت و نظام را نگفت.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های ما نوپا هستند و تازه دارند به سن بلوغ می رسند. اما همین که دست روی مشکلی در دورترین نقطه استان می‌گذارند و نگاه مسئولان را متوجه آنجا می کنند، این نعمت است. و باید دست این رسانه ها را بوسید.
وی گفت: نمی شود تمام نقاط مثبت رسانه‌ها را به خاطر یک ضعف نادیده گرفت.
خردمند گفت: ما همه مربوط به نظام هستیم و باید به خاطر نظام اسلامی تنور انتخابات را گرم شود و چه کسانی بهتر از رسانه‌ها، اما باید رعایت اخلاق حرفه ای و قوانین و مقررات مطبوعات مدنظرشان باشد. رسانه ها باید پر کار باشند.
وی افزود: کسی را بدون جهت بزرگ و یا بدون جهت کوچک شمرده شود. خلاف کار رسانه‌ای است. هیچ کس نمی‌گوید که باید دهان رسانه‌ها بسته شود. رسانه ها باید در چارچوب قوانین و مقررات آزاد باشند.
متن کامل این گفت و گو را در فیلم بالا ببینید.
لازم به ذکر است که این گفت و گو مربوط به 22 آبان ماه 98 است.


کد مطلب: 414792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414792/فیلم-رسانه-ها-باید-چارچوب-قوانین-مقررات-آزاد-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1