کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پژمان نیک اقبالی در کبنانیوز مطرح کرد

خبر خوش برای افراد بدون مسکن در کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکار نورچشمی نداریم / بله قربان گوی نمایندگان نیستم

28 آبان 1398 ساعت 0:42

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه خبری کبنانیوز بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت این سایت خبری آشنا شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، گفت: در اداره کل راه و شهرسازی استان پیمانکار نورچشمی نداریم.


پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه خبری کبنانیوز بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت این سایت خبری آشنا شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، گفت: در اداره کل راه و شهرسازی استان پیمانکار نورچشمی نداریم. و من در روز معارفه خودم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی هم گفتم، بهترین پارتی برای هر پیمانکاری نزد من، کار خوب است. هر پیمانکاری که کار خوب انجام بدهد. ما حاضریم با او کار کنیم.
وی افزود: پیمانکاری که با رانت و پارتی به دنبال سود آنچنانی باشد، قطعاً در سیستم ما جایگاه ما ندارد.
نیک اقبالی همچنین به عملکرد خود در مبارزه با زمین خواری در دوران مسئولیتش در معاونت عمرانی استانداری هم گریزی زد و گفت: عملکرد من در آن دوران مشخص است. کوتاهی برای مبارزه با زمین خواری نکردم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمانی رقابت بین نمایندگان ما سیاسی بود. اما الان اینطوری نیست. اگر رقابت بین نمایندگان عمرانی باشد، مردم سودش را می‌برند. اگر در این روزها نماینده‌ای کمک کند و پروژه‌ای به اتمام برسد، قطعاً دست آن نماینده را می‌بوسیم. چرا که مردم نفعش را می‌برند.
نیک اقبالی گفت: بله قربان گو کامل نمایندگان نیستم، اما تعامل خوبی با آنها برای انجام کارها داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین خبر خوشی برای افراد فاقد مسکن داشت و گفت: سامانه‌ای طراحی شده که تمام افراد فاقد مسکن و دارای شرایط می‌توانند، با ثبت نام در این سامانه صاحب خانه شوند.
متن کامل این گفت و گو را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 414790

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414790/خبر-خوش-افراد-بدون-مسکن-کهگیلویه-بویراحمد-پیمانکار-نورچشمی-نداریم-بله-قربان-گوی-نمایندگان-نیستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1