کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در غرفه کبنانیوز مطرح شد

( فیلم ) توصیه‌های مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به جوانان بیکار

27 آبان 1398 ساعت 23:00

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه خبری کبنانیوز بازدید و به سئوالات خبرنگار این سایت خبری پاسخ داد. 


حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایگاه خبری کبنانیوز بازدید و به سئوالات خبرنگار این سایت خبری پاسخ داد. 
 نوروزی گفت: تکالیفی که از سوی مرکز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شد، توانستیم در زمان‌های قابل قبول  و با کیفیت خوب انجام بدهیم. از جمله بحث آمایش سرزمینی که ما آن را در سال 95 به پایان رساندیم. و قریب به سه سال از اتمام آمایش سرزمینی می‌گذرد. ما هنوز در جلساتی که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می‌شود، برخی استان‌ها مطالعات آمایش سرزمینی شان انجام نگرفته و این نشان دهنده این است که ما در موعد مقرر به تکالیف مان در این رابطه عمل کردیم.
وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی روستایی، افزود: بر اساس برنامه ششم، باید سالانه برنامه اشتغالزایی و توسعه اقتصادی 5 هزار روستا نوشته شود. در استان کهگیلویه و بویراحمد باید سرجمع برنامه اشتغالزایی و توسعه اقتصادی 455 روستا را می‌نوشتیم. که ما دو سال زودتر از پایان برنامه ششم، برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 455 روستا را نوشتیم. 
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها باید از کارهایی که مبتنی بر برنامه هستند، حمایت کنند و ما در سازمان نیز معتقدیم که بر اساس برنامه حرکت کردیم.
وی از نمایندگان تشکر کرد و گفت: نمایندگان بدون توجه به منطقه خاص برای افزایش اعتبارات استان تلاش کردند. همدلی بین مجموعه استاندار و نمایندگان و سایر مدیران باعث شده که ما جایگاه خوبی از حیث اعتبارات را کسب کنیم.
نوروزی گفت: دولت تسهیلات ارزان قیمت را برای اشتغالزایی در نظر گرفته است. و جوانان می‌توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل گردشگری، ورزش و جوانان و.. از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند. جزء استان‌های موفق در تسهیلات اشتغالزایی هستیم. دولت تسهیل گر و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌دهد. جوانان از تسهیلات ارزان قیمت اطلاع داشته باشند و بتوانند از این ظرفیت استفاده و برای خودشان اشتغالزایی کنند.

متن کامل این گفت و گو را  در فیلم بالا ببیند.


کد مطلب: 414789

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414789/فیلم-توصیه-های-مهم-رئیس-سازمان-برنامه-بودجه-کهگیلویه-بویراحمد-جوانان-بیکار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1