کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در غرفه کبنانیوز مطرح شد

( فیلم ) نظر «سیف السادات» در باره شرایط اصلاح کهگیلویه و عدل هاشمی‌پور

22 آبان 1398 ساعت 2:16

این فعال سیاسی اصلاح طلب در باره عدل هاشمی پور هم نظرش را داد و گفت: ظاهرش را مردم می‌شناسند و درونش را هم خدا می‌داند.


منوچهر سیف السادات از چهره‌های شاخص اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد.
سیف السادت به وضعیت اصلاح طلبان و اصولگرا در حوزه کهگیلویه بزرگ پرداخت و گفت: در کهگیلویه بزرگ همیشه نباید بر روی انتخاب چهره‌های تکراری زوم کنید و باید اجازه داده شود تا جوان‌ترها و نیروهای تحصیل کرده نیز در میدان حضور داشته باشند.
وی در ادامه گفت: اصلاح طلبان بعضاً در انتخابات نیروهای اصلی‌شان را برای حضور در عرصه رقابت ندارند و مجبور هستند که با گزینه های پایین تر و یا بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند.
سیف السادات در ادامه به موضوع عزت کهگیلویه واکنش نشان داد و گفت: این حرف‌ها درست نیست و ما باید بین قوا تفکیک قائل شوم، و هر کس مسئولیتی بر عهده دارد، نباید توقع داشته باشیم که همه کارها را نماینده انجام بدهد. چرا که قوه مقننه وظایفی دارد و قوه مجریه همچنین.
وی افزود: وظیفه نماینده بردن وزیر به این شهر و آن شهر نیست، بلکه وظیفه نماینده قانونگذاری است که وزیر بر اساس آن توجه ویژه ای به مناطقی همانند ما داشته باشد. نماینده مجلس نباید به دنبال تغییر فلان مدیر، یا فرماندار و استاندار باشند. این دخالت ها باعث عدم پاسخگویی دقیق و شفاف شده است. در کشورهای غربی، نماینده مجلس قادر به تغییر یک پست دولتی نیست و در واقع تفکیک قوا هست.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در باره عدل هاشمی پور هم نظرش را داد و گفت: ظاهرش را مردم می‌شناسند و درونش را هم خدا می‌داند.
 


کد مطلب: 414676

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414676/فیلم-نظر-سیف-السادات-باره-شرایط-اصلاح-کهگیلویه-عدل-هاشمی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1