کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم و مسئولان مطرح شد

ماجرای پیشنهاد 9 میلیاردی به تاجگردون / اسامی را فاش می‌کنم

3 آبان 1398 ساعت 23:44

 غلامرضا تاجگردون گچساران و باشت ادامه داد: عزیزی که به من می‌گوید ۹ میلیارد تومان به من بده تا دیگر درباره تو چیزی نگویم، نامه ننویسم و…. گفتم: ۹ میلیارد تومان به تو بدهم؟ گفت: آره، گفتم: ۹ میلیارد تومان به من بده من کاندیدا نمی‌شوم.


غلامرضا تاجگردون در جمع بعضی از مسئولان و مردم شهرستان گچساران به سخنرانی پرداخت  و از پیشنهاد میلیاردی فردی از خود، پرده برداشت.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در جمع بعضی از مسئولان و مردم شهرستان گچساران، اظهار کرد: فردی به من پیشنهاد داد که 9 میلیارد تومان به او بدهم، تا دیگر علیه من مطالب انتقادی نزم، در جلسه بعدی اسم این افراد را فاش خواهم کرد. 
 غلامرضا تاجگردون ادامه داد: عزیزی که به من می‌گوید ۹ میلیارد تومان به من بده تا دیگر درباره تو چیزی نگویم، نامه ننویسم و…. گفتم: ۹ میلیارد تومان به تو بدهم؟ گفت: آره، گفتم: ۹ میلیارد تومان به من بده من کاندیدا نمی‌شوم.
وی افزود: ۴ میلیارد را بین فقرا تقسیم می‌کنم، ۴ میلیارد دیگر را برمی‌دارم و می‌گردم و سال بعد دوباره میام و از شما ۹ میلیارد دیگه می‌گیرم.  این چه حرفی است، مردم را مسخره کرده‌اند، من به والله قسم می‌خورم، مگر بالاتر از این قسم هست؟ این حرف شوخی نیست، من حتماً اسم اینها را خواهم گفت، اسم تمام کسانیکه نشستند پای میز معامله که با من معامله کنند.
غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت گفت: من رو منافع مردم هستم، من با هیچ کس معامله نخواهم کرد، اولینش را میگویم که بشنوید: آقایی که از من ۹ میلیارد تومان پول خواستی، جلسه بعد اسمت را می‌گویم، و بعد بقیه اسامی را خواهم گفت.  منم منم هم نمی‌کنم، اینجا پای منافع مردم در میان است، منافع من نیست.
وی افزود: بنده اگر بخواهم پسفردا وزیر هستم، بنده اگر بخواهم یک هفته دیگر سفیر هستم؛ برای اینجا که زجر نکشیدم، جوانیم را که ندادم، سلامتیم را که ندادم، این مردم به پای من زحمت کشیدند، حرص خوردند، و بعد من بیام و پای معامله بشینم که چی؟
تاجگردون گفت: شما مردم عزیز، چند حاجی محترم در این جمع هستند، افردای که در جامعه نفوذ دارند در این جمع هستند، منافع خودتان، آینده خود و فرزندانتان را با هیچ چیز عوض نکنید.
به گزارش کبنا، در این نشست حسین پور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمع دیگری از مسئولان نیز حضور داشتند.


کد مطلب: 414233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414233/ماجرای-پیشنهاد-9-میلیاردی-تاجگردون-اسامی-فاش-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1