کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش استان مطرح شد

فیلم| هشدارهای انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد / بر انتصابات انتخاباتی در آموزش و پرورش باید نظارت شود / حق نداریم از هیچ کس جانبداری کنیم/ برگزاری انتخابات در مدار قانون و بی‌طرفی

25 شهريور 1398 ساعت 11:17

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه ندهیم آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه کاندیدای خاص در انتخابات مجلس شود و همچنین نگذاریم انتصابات با نگاه انتخاباتی صورت گیرد متأسفانه در شهرستان‌های استان انتصابات جهت‌دار است.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (دوشنبه 25 شهریورماه) در بازدید سرزده از آموزش‌ و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بعد از دیدن بخش‌های مختلف این اداره‌کل، اظهار داشت: مدیران مدت‌زمان محدودی برای خدمت به مردم دارند، بنده در موقعیت و شرایط با محدودیت زمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدم؛ دولت و مردم از بنده انتظارات زیادی دارند. اگر فضای استان به سمت انتخابات برود محدود می‌شوم، بدین ترتیب نمی‌خواهم فضای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاباتی شود.
کلانتری در ادامه با تذکر به مدیر آموزش‌ و پرورش گفت: اجازه ندهیم که آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه کاندیدای خاص در انتخابات مجلس شود و همچنین نگذاریم انتصابات با نگاه انتخاباتی صورت گیرد؛ البته آموزش‌وپرورش استان این نگاه را ندارد و نباید این تصور را هم داشته باشید اما در شهرستان‌های این استان انتصابات جهت‌دار است این موضوع نباید اتفاق بیفتد و باید با این انتصابات انتخاباتی برخورد کنید.
وی بابیان اینکه رسالت آموزش‌وپرورش این است که به‌نظام تعلیم و تربیت بیاموزد، تکلیف هم‌ آرمان‌های امام (ره)، فرامین مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در سلامت و امنیت تکلیف ماست و بخش عمده‌ای از برگزاری انتخابات بر عهده آموزش‌وپرورش است این انتخابات باید در امنیت، سلامت، قانون‌مداری و بی‌طرفی برگزار شود.
وی خطاب به هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: شما امین آموزش‌وپرورش هستید و حتماً به انتصابات انتخاباتی در این سازمان نظارت می‌کنید البته بنده به بر روی سازمان‌ها نظارت دارم هم از سوی دستگاه‌های مسئول، اطلاعات و گزارش عملکرد دریافت می‌کنم و هم تیم‌هایی برای نظارت دارم؛ شفاف می‌گویم اگر در منطقه‌ای مدیری نگاه خاص و قومی در انتصابات داشته باشد حتماً برخورد می‌کنم.
وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش خدمات زیادی ارائه داده است اما با نگاه قومی یک فرد تمام خدمات این اداره‌کل زیر سؤال می‌رود، حق نداریم از هیچ‌کسی جانب‌داری کنیم و از شائبه جانب‌داری باید دوری‌کنیم و اگر شائبه‌ای بود هم باید شفاف‌سازی کنیم تا ذهنیت‌ها اصلاح شود؛ ما به هیچ‌کس بدهکار، وامدار، مخالف و مدافع هیچ‌کسی نیستیم.


کد مطلب: 412775

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/412775/فیلم-هشدارهای-انتخاباتی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-انتصابات-آموزش-پرورش-باید-نظارت-شود-حق-نداریم-هیچ-کس-جانبداری-کنیم-برگزاری-انتخابات-مدار-قانون-بی-طرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1