تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۱۱۹۷۵
کبنا گزارش می‌دهد

غارت زمین‌های سروک برای ساخت ویلاها / از ما بهتران چه کسانی هستند؟

۵
۰
کبنا ؛حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند؛ «پدیده زمین خواری و اخیراً کوه خواری و ساخت و ساز در ارتفاعات از مسائل رنج آور و اسف بار است، باید در قانون، اینگونه اقدامات جرم تلقی شوند و افراد سوءاستفاده کننده بی هیچ اغماضی مورد تعقیب قضایی قرار گیرند و اگر در دستگاهها نیز کوتاهی انجام گیرد، باید با عوامل این کوتاهی هم بشدت برخورد شود.»
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز بیان می‌کنند؛ صلاح و ضد فساد بودن در ذات انقلاب اسلامی است و ما در هر کجای نظام اقتصادی، اداری و فرهنگی و سیاسی کشور اجازه وجود فساد نمی‌دهیم چون فلسفه دستگاه قصا پاسداری از انقلاب است.
رئیسی با بیان اینکه پایان عمر مفسدان اقتصادی فرارسیده است و این فقط بواسطه صحبت کردن من طلبه نیست بلکه ذات نظام فساد را قبول نخواهد کرد، افزود: برخورد با فساد مقطعی نخواهد بود بلکه بسان موجی فساد را با خود خواهد برد و ادامه‌دار و مستمر خواهد بود.
با وجود تلاش دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با پدیده زمین خواری و اقدامات خوبی که در سال‌های مدیریت حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج انجام گرفته و زمین‌های زیادی به بیت المال هم برگشته است. اما سئوالاتی مطرح می‌شود؛
چرا در منطقه سروک، بندان سی سخت، تنگ مهریان، آبشار یاسوج و سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد باغ ویلاهای که ساخته شده‌اند تخریب نمی‌شوند؟
چه دست‌های پشت پرده‌ای مانع اجرای احکام تخریب این ویلاهاست؟
دستگاه قضایی برای تخریب این ساخت و سازهای غیرقانونی آمادگی کامل دارند، چرا سایر دستگاههای متولی و مسئول کم کاری می‌کنند؟
چرا با مدیران فعلی و سابقی که در سروک ساخت و ساز غیر قانونی یا تغییر کاربری غیر مجاز داشته‌اند برخورد جدی نمی‌شود تا درس عبرتی شود و دیگر شاهد پدیده شوم زمین خواری و ساخت و سار غیر قانونی نباشیم؟
چرا با دستگاههای خدمت رسانی (آب، برق و...) که بدون دستور قانونی به این متخلفین خدمات رسانی کرده‌اند برخورد جدی نمی‌شود؟
و اگر هم برخورد شده است، نتیجه آن به مردم و افکار عمومی اعلام شود.
به گزارش کبنا، دست‌انداری به اراضی ملی از سوی سودجویان در سال‌های اخیر موجب از بین رفتن بخش زیادی از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد شده است که افراد ذی‌نفوذ در این بین نقش پررنگی داشته‌اند در منطقه سروک چسبیده به شهر یاسوج رد پای از ما بهتران در زمین خواری برای ایجاد تفریحگاه کاملا مشهود است اما بدتر از همه این که چگونه و بر اساس کدام قانون خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز به متخلفان زمین‌خوار داده می‌شود.

  
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
قطعا از ما بهتران کسانی هستند که که بیت المال را بالا زدند و هر چه خواستند نامشروع به دست اوردند
شهروند
Romania
سروک که مشکلی نداره.چه دلیلی هست که تو این صحرا و چسبیده به خونه‌ها خونه نباشه؟!مشکل و دلیل قابل توجیهی بر اینکه خونه نباشه نیست که...
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا جهت استحضار شما عرض کنم هر کسی میاد در سروک زمین بگیرد بعد از کلی رایزنی که زمین گیرش نیاد فردا دست به نوشتن چنین مقاله ای میزنند که لازم است در جریان باشید مستند وجود دارد از مالکیت تحقیق کنید به نتیجه میرسید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فکر کنم شما هم جز این دست زمین خواران هستید که به شما برخورده
دنا
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی و امنیتی به تخلفات صورت گرفته شده توسط رییس سازمان ب. استان ومدیر اداری مالی ایشان ورود کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1