کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اهالی شهرک آزادگان یاسوج بیش از 10 سال در رنج و عذاب هستند / یک انشعاب برق و 15 خانوار / فیلم

8 مرداد 1398 ساعت 1:11

حدود 10 سالی است که معضل عدم اجرای انشعاب آب و برق در فرعی 10 خیابان شهید «نیک‌پی» شهرک آزادگان شهر یاسوج باعث نگرانی ساکنان شده؛ اهالی این محله از داخل جوی آب ‌لوله‌کشی کرده‌اند و از طریق این لوله‌کشی آب را به خانه‌های خود می‌برند.


حدود 10 سالی است که معضل عدم اجرای انشعاب آب در فرعی 10 خیابان شهید «نیک‌پی» بلوار آزادگان شهر یاسوج باعث نگرانی ساکنان شده؛ اهالی این محله از داخل جوی آب ‌لوله‌کشی کرده‌اند و از طریق این لوله‌کشی آب را به خانه‌های خود می‌برند.
یکی از اهالی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا می‌گوید: «حدود 10 سالی است که اهالی این محله از داخل کانال آب ‌لوله‌کشی کرده‌اند و از طریق این لوله‌کشی آب را به خانه‌های خود می‌برند. با هزینه شخصی از داخل جوی آب لوله‌کشی کرده‌ایم و حدود 15 خانوار تنها از یک انشعاب استفاده می‌کنند. این خیابان آسفالت، شبکه انتقال آب و انشعاب برق هم ندارد. حدود یک‌میلیون و 700 هزار تومان امتیاز انشعاب آب پرداخت کرده‌ایم و آن‌وقت میگویند که آب نیست. فرعی یک تا 9 خیابان شهید «نیک‌پی» بلوار آزادگان مشکل آب، برق و آسفالت ندارد و تنها این خیابان بدون امکانات رهاشده است. حدود 15 خانوار تنها از یک انشعاب آب استفاده می‌کنند. یک انشعاب برق وجود دارد و همه از آن استفاده می‌کنند.»
بانوان این اهالی از رنج بی‌آبی و عدم انشعاب آب در فصل تابستان می‌گویند: «پمپ آب همسایه را برای شست‌وشوی فرش و موکت قرض کرده‌ام و از جوی آب برای شست‌وشوی استفاده می‌کنیم. این محله تنها یک انشعاب برق دارد و یا باید کولر روشن باشد یا تلویزیون و یا یخچال. از جوی آب برای شست‌وشوی و استحمام استفاده می‌کنیم.»


----------------------------------------
گزارشگر: مرضیه حسن‌پور


کد مطلب: 411490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/411490/اهالی-شهرک-آزادگان-یاسوج-بیش-10-سال-رنج-عذاب-هستند-یک-انشعاب-برق-15-خانوار-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1