تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۴۱۱۱۶۳
با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام گرفت

آغاز جشنواره بازی‌های بومی و محلی بسیجیان سراسر کشور در یاسوج

۰
فایل مرتبط کبنا ؛جشنواره بازیهای بومی و محلی بسیجیان سراسر کشور گرامیداشت سردار شهید مدافع حرم حاج ستار اورنگ در سالن شهید پایدار یاسوج آغاز شد.
 رییس سازمان ورزش بسیج کشور در حاشیه این مسابقات گفت: بیش از هزار و دویست بازی بومی محلی از اقوام مختلف در سراسر کشور ثبت شده است.
مهدی میرجلیلی افزود: آشنا شدن با آداب و رسوم اقوام مختلف و ایجاد وحدت و همدلی در بین اقوام مختلف کشور از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است.
وی گفت: استفاده از ظرفیت جوانان برومند کشور در گام دوم انقلاب برای توسعه ورزشهای بومی و محلی و احیا این ورزشها در کشور از اولویتهای کاری این سازمان است.
مسئول تربیت بدنی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 195 ورزشکار از 15 استان به صورت تیمی و انفرادی به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج برگزار می‌شود، گفت: استان‌های حاضر در این جشنواره شامل خوزستان، کرمانشاه، همدان، یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، اصفهان، کرمان، مازندران، بوشهر، هرمزگان، زنجان، لرستان و مرکزی هستند.
سعیدی افزود: این ورزشکاران در رشته‌های کشتی محلی، طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان (کلکله برد)، چوب کشی، اَلَختُر، پرش طول، لی لی با هم رقابت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1