تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۱۰۹۹۵
گزارش اجمالی کبنا از نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان باشت؛

عصبانیت تاجگردون در شورای برنامه‌ریزی باشت؛ آقای نژاد صفوی این چه وضعی است / من دیگه گول شما را نمی‌خورم / این خیانت است / فیلم

۹
۰
کبنا ؛
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ دستگاه‌های اجرایی باشت توزیع شد.
غلامرضا تاجگردون که در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان باشت که روز پنجشنبه (20 تیرماه 98) در محل فرمانداری این شهرستان با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران دستگاه‌ها برگزار شد، صحبت می‌کرد، از مدیران باشتی انتقاد کرد و گفت: اطلاعات من از تک تک شماها در باره پروژه‌ها بیشتر است، آخه این چه وضعی است، نمی‌خواهد اینگونه توضیح دهید.
وی در ادامه به پروژه‌های راه و شهرسازی گریزی زد و خطاب به نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی گفت: ببینید آقای نژادصفوی دیگه کار از گلایه و انتقاد گذشته، بعضی پروژه‌ها هنوز شروع نشده است. وقتی پروژه‌ای تخصیص پیدا کرده و ابلاغ هم شده چرا باید معطل بماند. شماها شروع کنید از زیر سنگ هم باشد، من پول می‌آورم. این حرف که پروژه رفته مناقصه یعنی چه؟ من دیگه گول شماها را نمی‌خورم.
  

تاجگردون در ادامه خطاب به نژاد صفوی گفت: شما از محل منابع خودتان پول بگذارید، به شرفم من برای‌تان پول می‌آورم.
به گزارش در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت پروژه‌ها و میزان اعتبارات آنها را تشریح کرد و گفت: اعتبارات جاده باشت -چرام را افزایش بدهیم و 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای آنها بگذاریم. پل 40 متری نیمدور از 800 میلیون تومان به 500 میلیون تومان کاهش پیدا کند.[ تاجگردون به این سخن نوروزی که گفته بود، اعتبارات پل نیمدور کاهش پیدا کند، مخالفت نشان داد و گفت: من نگفتم که اعتبارات پل نیمدور کم شود.]
در ادامه وقتی بحث روی یکی از پروژه‌های شاه بهرام شد، تاجگردون گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی شهدای شهرستان باشت (تصفیه خانه شابهرام) مهمتر است.
 
به گزارش کبنا، در ادامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران با انتقاد از عملکرد مدیران باشت، گفت: جذب 40 میلیارد تومان توسط یک اداره در یک ماه آخر، خیانت است. چرا باید در ماه آخر این کار انجام بگیرد. و این بد است که الان بخواهیم به دنبال جذب پول باشیم. و در این شرایطی که پول آوردن، خیلی سخت است.

وی گفت: اعتبارات را می‌خواهید، اما این انتظار را دارید که من بروم به دنبال اعتبار، بعد به دنبال موافقت‌نامه‌های آن و بعد هم ابلاغ آن و تخصیص آن. پس این همه دستگاه‌ها در استان چه کار می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه با اشاره به جذب 20 میلیارد تومان برای ساماندهی روستاها، بیان کرد: شوخی نیست که بخواهیم 20 میلیارد تومان را برای روستاها جذب کنیم، از آقای جنتی می‌خواهیم که با گذاشتن چند اکیپ همه را برای جذب این اعتبارات بسیج کند. بالاخره بحث بهداشت، مجتمع ورزشی و .. است.
 
تاجگردون در ادامه بیان کرد: در بخش بوستان، تلچگاه و چم بلبل ان شاء الله یک زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
 
به گزارش در ادامه با انتقاد شدید از مدیران گفت: من اطلاعاتم در باره پروژه‌ها از تک تک شماها بیشتر است. ظرفیت کار در شهرستان باشت از کل مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر است. اگر شماها می‌توانید بیش از 640 میلیارد تومان کار بکنید، به من بگوید که برای‌تان پیگیری کنم. 8 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ساختمان پزشکان باشت گذاشته شد که حتی در یاسوج هم نیست. فکر نکنم بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم داشته باشد.
در پایان تاجگردون گفت: مردم را با کار و تلاش می‌شود، نگه داشت و گر نه مردم که معطل ما نمی‌مانند.
 

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باز هم قيافه حق به جانب
باز هم نمايش
مسئولين شهرستان و بخش و دهيار و بخشدار و فرماندار همه و همه بدون اجازه تو اب نميخورن
opi
Iran, Islamic Republic of
چه جلسه ی دو طبقه اییه
چرا اونا بالا نشستن
مهقلیچ
Iran, Islamic Republic of
شورای. دهدشت با تخم مرغ فروشای محلی و دستفروشیعا برگزار میشود چون هیچ پروژه ای در کار نیست.
ترو
Romania
اهم اهم .طبقه بالا چطوزه
یک دوست
Germany
جناب آقای دکتر تاجگردون
سلام
کسانی که سکان مدیریت شهرستانهای گچساران و باشت را در دست دارند ، چه آنهایی که توانا هستند و چه آنهایی که ضعیف هستند ، همه بصورت مستقیم یا غیر مستقیم منسوب شما هستند . میدانم که مشغولیات کاری شما آنقدر زیاده که فرصت نداری این مدیران را مورد ارزیابی قرار دهی بنابراین مشخص است که تیم مشاور شما بسیار ضعیفند و همین باعث شده که مدیران ضعیف انتخاب نمایند و نتیجه ضعف مدیریت حوزه انتخابیه موجب میشود که شما علی رغم آنهمه توانایی ، از طرف مخالفین و خیلی از کسانیکه طرفدار شما بوده امد مورد هجمه و نقد قرار گیرید . مدیری از مدیران شهرستان را سراغ دارم که عار داره با برادر بزرگتر و بیسواد خود نشست و برخاست نماید ایا این مدیر میتواند برای شهرستان محروم کار کند ؟
آقای دکتر تاجگردون عزیز ، عملکرد مدیران حوزه ی انتخابیه تان ، فقط به شما صربه میزند ، چرا ؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون آقای نژادصفوی بامعاونینش ازنظر فنی و اجرایی خیلی خیلی ضعیفن همه را عزل بکنید.درضمن مخالف دولت هم هستن
خلیفه رشیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای تاجگردون هم روستای منصوراباد را و هم مردم و جوانان این روستا را کامل فراموش کردی طرح هادی و سنگفرش ناقص ،تخریب جاده بین مزارع در سیل ۹۸ و بی توجهی مسولان باشت، در مقایسه با روستاها کار خاصی انجام نشده است زمان طاغوت قراربود منصوراباد مرکز باشت شود با توجه به عظمت قلعه بانوگشسب ،انتظار میرود اقدام لازم صورت گیرد.با تشکر
چهاراهگشین
Iran, Islamic Republic of
روستای منصوراباد با این که تحصیل کرده های زیادی دارد ولی تعداد افزاد بیکار در ان خیلی زیاد هست. بعضی از خانواده ها در همین چند سال اخیر چند نفرشان در ادارات مشغول به کار شدند و بعضی از خانواده ها هم همه بیکارند.اخه چرا این همه بی عدالتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایل بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان خدایی سیستم مدیریتی اداره راه و شهرسازی تعطیله غره خوت یه فکری کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1