کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش اجمالی کبنا از نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان باشت؛

عصبانیت تاجگردون در شورای برنامه‌ریزی باشت؛ آقای نژاد صفوی این چه وضعی است / من دیگه گول شما را نمی‌خورم / این خیانت است / فیلم

22 تير 1398 ساعت 9:42

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ دستگاه‌های اجرایی باشت توزیع شد.



نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ دستگاه‌های اجرایی باشت توزیع شد.
غلامرضا تاجگردون که در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان باشت که روز پنجشنبه (20 تیرماه 98) در محل فرمانداری این شهرستان با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران دستگاه‌ها برگزار شد، صحبت می‌کرد، از مدیران باشتی انتقاد کرد و گفت: اطلاعات من از تک تک شماها در باره پروژه‌ها بیشتر است، آخه این چه وضعی است، نمی‌خواهد اینگونه توضیح دهید.
وی در ادامه به پروژه‌های راه و شهرسازی گریزی زد و خطاب به نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی گفت: ببینید آقای نژادصفوی دیگه کار از گلایه و انتقاد گذشته، بعضی پروژه‌ها هنوز شروع نشده است. وقتی پروژه‌ای تخصیص پیدا کرده و ابلاغ هم شده چرا باید معطل بماند. شماها شروع کنید از زیر سنگ هم باشد، من پول می‌آورم. این حرف که پروژه رفته مناقصه یعنی چه؟ من دیگه گول شماها را نمی‌خورم.
  

تاجگردون در ادامه خطاب به نژاد صفوی گفت: شما از محل منابع خودتان پول بگذارید، به شرفم من برای‌تان پول می‌آورم.
به گزارش در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت پروژه‌ها و میزان اعتبارات آنها را تشریح کرد و گفت: اعتبارات جاده باشت -چرام را افزایش بدهیم و 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای آنها بگذاریم. پل 40 متری نیمدور از 800 میلیون تومان به 500 میلیون تومان کاهش پیدا کند.[ تاجگردون به این سخن نوروزی که گفته بود، اعتبارات پل نیمدور کاهش پیدا کند، مخالفت نشان داد و گفت: من نگفتم که اعتبارات پل نیمدور کم شود.]
در ادامه وقتی بحث روی یکی از پروژه‌های شاه بهرام شد، تاجگردون گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی شهدای شهرستان باشت (تصفیه خانه شابهرام) مهمتر است.
 
به گزارش کبنا، در ادامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران با انتقاد از عملکرد مدیران باشت، گفت: جذب 40 میلیارد تومان توسط یک اداره در یک ماه آخر، خیانت است. چرا باید در ماه آخر این کار انجام بگیرد. و این بد است که الان بخواهیم به دنبال جذب پول باشیم. و در این شرایطی که پول آوردن، خیلی سخت است.

وی گفت: اعتبارات را می‌خواهید، اما این انتظار را دارید که من بروم به دنبال اعتبار، بعد به دنبال موافقت‌نامه‌های آن و بعد هم ابلاغ آن و تخصیص آن. پس این همه دستگاه‌ها در استان چه کار می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه با اشاره به جذب 20 میلیارد تومان برای ساماندهی روستاها، بیان کرد: شوخی نیست که بخواهیم 20 میلیارد تومان را برای روستاها جذب کنیم، از آقای جنتی می‌خواهیم که با گذاشتن چند اکیپ همه را برای جذب این اعتبارات بسیج کند. بالاخره بحث بهداشت، مجتمع ورزشی و .. است.
 
تاجگردون در ادامه بیان کرد: در بخش بوستان، تلچگاه و چم بلبل ان شاء الله یک زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
 
به گزارش در ادامه با انتقاد شدید از مدیران گفت: من اطلاعاتم در باره پروژه‌ها از تک تک شماها بیشتر است. ظرفیت کار در شهرستان باشت از کل مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر است. اگر شماها می‌توانید بیش از 640 میلیارد تومان کار بکنید، به من بگوید که برای‌تان پیگیری کنم. 8 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ساختمان پزشکان باشت گذاشته شد که حتی در یاسوج هم نیست. فکر نکنم بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم داشته باشد.
در پایان تاجگردون گفت: مردم را با کار و تلاش می‌شود، نگه داشت و گر نه مردم که معطل ما نمی‌مانند.
 


کد مطلب: 410995

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/410995/عصبانیت-تاجگردون-شورای-برنامه-ریزی-باشت-آقای-نژاد-صفوی-این-وضعی-دیگه-گول-نمی-خورم-خیانت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1