تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۳۹۹
فیلم و متن کامل سخنرانی حسین کلانتری استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد؛

فیلم| آدم نظام / برارونم خیلین هزار هزارن

۶
۰
فایل مرتبط کبنا ؛ استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نیروی جمهوری اسلامی ایران هستم نه کس دیگری.
حسین کلانتری در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های بی نظیر استان در حوزه گردشگری، منابع طبیعی، مکان‌های تفریحی، شیلات اشاره کرد و گفت: من نه نیروی پش بینی کردم که با خودم بیارم، با همین تیم کار مدیریتی کار می‌کنیم، و ممکن است در مسیر مدیری بگوید نمی‌توانم با این سرعتی که شما پیش می‌روید، من همگام باشم و خودش کنار برود. و شاید با همین مدیران کار کنیم و شاید هم لازم باشد که نیروی تازه نفس را جایگزین کنیم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما منابع و پشتوانه داریم، نیروهای انسانی داریم، انسجام و همگرایی هم هست. بنده با تأیید هیئت دولت و رئیس جمهور آماده‌ام. من آدم و نیروی جمهوری اسلامی هستم نه کس دیگری. و قول می‌دهم تا آخرین نفس بدوم و با تمام توان و امکانات و ظرفیت بسیار بالای کار بکنم و قول نمی‌دهم که این و آن را بکنم، بلکه با تمام توان کار می‌کنم.
 حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که از کودکی توفیق نوکری امام حسین(ع) را داشته‌ام و در دستگاه امام حسین(ع) بزرگ شدم، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ زمان به کسی آویزان نبوده‌ام.
وی گفت: تا قبل از مطرح شدن برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزینه چند جای دیگر بودم و برای این کار  حتی یک دیدار و یک تماس هم با کسی نداشتم.
کلانتری با تاکید بر این که سرباز رهبری و نوکر مردم هستم افزود: در سخت‌ترین برهه‌ها فرماندار شهری بودم که گذرگاه نفاق بود و همچنین در زمان حمله امریکا به عراق توفیق خدمت در شهرستان دهلران را داشتم که در نزدیکترین محل به خاک عراق بود.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه با بیان اینکه برنامه‌‌های خود را در روز معرفی در هیات دولت به صورت مفصل خدمت رئیس‌جمهور ارائه کردم اظهار کرد: در همه مسائل از جمله برای زیرساخت‌ها برنامه دارم و با راه‌های استان و مشکلات آن‌ها و همچنین سایر مشکلات آشنایی دارم.
وی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی با ظرفیت‌های عظیم گردشگری با بیش از 230 سایت گردشگری و  بیش از 2 هزار آثار تاریخی یاد کرد و گفت: اگر چه استان یک درصد از خاک کشور را دارد اما همین استان 5 درصد از جنگل‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
کلانتری از شیلات و گیاهان دارویی به عنوان دیگر ظرفیت‌های استان یاد کرد و گفت: باید همچنین به سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کرد و احزاب شناسنامه‌دار باید برای توسعه استان کمک کنند.
وی با بیان اینکه با دستور کتبی رحمانی فضلی به وزارت کشور رفتم اظهار کرد: در شرایطی که بحران سخت امنیتی در کشور داشتیم به وزارت کشور رفتم و امروز هم با پشتیبانی مردم و مسؤولان استان قصد خدمت داریم.
کلانتری با بیان اینکه قول‌های آن چنانی مثل 8 بانده کردن جاده‌ها و 7 پروازه کردن فرودگاه را نمی‌دهم افزود: از مدیران کنونی که بتوانند ما را در برنامه ها و مقاصد یاری کنند استفاده می‌کنیم و امروز نه در برابر طایفه و باند و گروه خود بلکه در برابر مردم وظیفه و مسوولیت داریم.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اولین ضعف یک مدیر نداشتن تیم مدیریتی همراه خود است چون اگر تیم مدیریتی همراه نداشته باشد نمی تواند تغییر بوجود آورد و از نظر مدیریت باید غرق در تیم مدیریتی قبلی و جو قبلی قرار گیرد و این یعنی دست مدیر بسته است و نمی تواند کاری انجام دهد و کارآمد نخواهد بود بنابراین جناب آقای کلانتری با جامعه ی ایرانی آشناست باید بداند که هیچ مدیری تمایل به پیاده شدن ندارد و باید او را پیاده کرد حداقل با تغییر در معاونت ها و فرماندارها و مدیرکل ها و بخشدار ها و ...تغییر را شروع کرد و گرنه تغییرت خواهند داد!!!!!! و در نتیجه به روزمرگی و ناکارآمدی و غیراثربخش تبدیل خواهی شد!!!
فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار این .. را از استانداری دورکن .اخرش ابروی استان را خواهد برد
دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
آقای کلانتر ضمن ابلاغ سلام وعرض تبریک به استحظار می رساند روستای دلیرچ از توابع بخش مارگون دارای 17 کیلومتر جاده می باشد که قریب به 7 روستا درمسیر این جاده هستندوحدود 20سال پیش برای آسفالت زیر سازی شد وپارسال هم کلنگ آسفالت آن توسط نمایند ه مردم درمجلس واستانداروفرماندر زده شد ولی متاسفانه تاکنون خبری از آسفالت وجود ندارد لازم بذکر است که این روستا قطب گردوی استان ودارای 3 شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد از حضر تعالی عاجزانه تقاضامندیم دستور فرمایید پیگیری ومساعدت شود تامردم نسبت به مسئولین بدبین نگردند واز مدیر محترم سایت کبنا نیوز تقاضامندیم دراین خصوص گزاشی تهیه نمایند با کمال احترام
Iran, Islamic Republic of
ضمن ابلاغ سلام وعرض تبریک خدمت آقای کلانتری بدینوسیله به استحظار می رساند ما اهالی روستای دلیرچ مرکزی از توابع بخش مارگون عاجزانه از حضرتعالی تقاضامندیم را جع به جاده این روستا که قریب به بیست 20 سال پیش بخشی از17کیلومتر این جاده برای آسفالت زیر سازی شد وپارسال هم توسط استاندار ونماینده مجلس وسایر مسئولین مربوطه جهت آسفالت کلنگ زنی گردید ولی متاسفانه تاکنون خبری نشده ازحضرتعالی تقاضامندیم دراین خصوص بذل وعنایت فرمایید این روستا قطب گردوی استان ودارای 3سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد و دوستدار نظامند خواهشا" نگذارید مردم بدبین گردنند واز مسئول این سایت وزین تقاضامندیم درخصوص مشکلات جاده این روستا گزارشی تهیه گردد لازم به ذکر است که درمسیر این 17 کیلومتر جاده 7 پاره ده وجود دارد منتظر اقدام استاندار محترم هستیم
منصف
Iran, Islamic Republic of
کار مرادی و کنار رفتن ایشان کارجالبی بود و مورد تحسین و تشویق است به هر دلیل که کنار رفته است چون متاسفانه بعضی مدیران مثل چسب دوقلو به مدیریت چسبیده اند که انگار ارث آنهاست امروز در نظام جمهوری اسلامی مردم در انتخابات که شرکت میکنند هدفشان هر چند تایید نظام است ولی در درجه اول تغییر مدیران است البته نه اینکه مدیران قبلی ضد نظامند یا خدای ناکرده ناکارآمدند بلکه باید گردش نخبگان باشد تا همه افراد در مدیریت جامعه مشارکت داشته و نظر و ایده خود را به کار بندند و مردم و نظام بهره مند شوند بنابراین اگر مدیران سطوح بالا تغییر می کنند یا انتخابات برگزار می شود مدیران قبلی و سطوح پایین چه همسو و چه غیر همسو خود کنار روند همسو به این دلیل اینکه نیروهای جدید و تازه نفس به مدیریت تزریق شوند و مدیران غیر همسو به دلیل عدم علاقه و انگیزه و شاید کارشکنی کنار روند تا مدیر جدید دست و تصمیم گیری اش باز باشد و بتواند با بکارگیری نیروهای جدید و تازه نفس و با انگیزه سازمان خود را کارآمد و اثربخش و بهره ور سازد متاسفانه تاکنون مدیران غیر همسو که فوری رنگ عوض می کنند و خود را با دولت جدید و مدیر جدید بر خلاف میل و عقیده خود هماهنگ می کنند فقط به خاطر حفظ پست خود به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده اند که باید تدبیری اندیشیده شود و چنین کسانی شناسایی و کنار گذاشته شوند و مدیر جدید هم از فامیل بازی و قوم و خویش بازی و سفارش بازی دست بردارد.انشاءاله
منصف
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نظر حاج زارعی احتمالا مشکل خود وسیله نقلیه باشد که مردم قدرت مالی آنها اجازه نی دهد که به وسیله نقلیه خود برسند و یا قطعه مورد نظر که باید تعویض شود وجود ندارد و یا صاحب وسیله نقلیه قدرت خرید و تعویض قطعه را ندارد لطفا این فرضیه را مورد تحقیق قرار دهید و گرنه جاده ها قسمتی از مشکل هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1