تاریخ انتشار
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۴۰۹۸۷۱
در نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی در دیشموک

فیلم| پاسخ تند «صفایی» به «مجید باقریان»؛ به مردم چرام خیانت کردی

۱۸
۲
فایل مرتبط کبنا ؛به گزارش کبنا از دیشموک، آذر صفایی‌نیا (یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه) در نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی که در دیشموک برگزار شد، اظهار داشت: خواهش می‌کنم اگر هرکسی امروز ادعایی دارد، بیاید و وارد میدان عمل شود صبح کسی را محکوم نکنید، من در کنار شما هستم و نه در مقابل شما.
صفایی‌نیا افزود: به درخواست‌کننده‌های سازمان مردم نهاد حقوق زنان هم گفته‌ام که تا اعضای اصلی از بانوان بخش دیشموک نباشد اجازه فعالیت نمی‌دهم حتی یک ریال؛ اگر NGO همه آقا بودند از حوزه اجتماعی درخواست فعالیت کنید.
رسالتم ارتقای وضعیت زنان تحصیل‌کرده بیکار است، زنان تحصیل‌کرده استان نشان داده‌اند که توانمند هستند و هر جایی هم که ورود پیداکرده‌اند از آقایان توانمندتر و متعهدتر بوده‌اند، بنا بر این تحصیل‌کرده‌های بخش دیشموک به سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان وارد شوید حتی اگر یک ریال هم داشته باشم حمایت می‌کنم.
بنده 29 دی‌ماه سال 96 سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری شده‌ام، 35 میلیون تومان مجموع اعتبارات ابلاغی به دفتر بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان طرح تاب آوری اجتماعی بوده است، حدود یک‌میلیون و 80 هزار تومان برای ناظر طرح دکتر «خرامین» اختصاص داده شد، 14 میلیون تومان فاز اول این طرح بود تا سازمان‌های مردم نهاد را آموزش دهند و فاز دوم اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در مناطق بود.
در فاز دوم بالغ بر 20 میلیون تومان اختصاص داده شد که این اعتبار به 10 سازمان مردم نهاد واریز شد، بدین ترتیب که مدیرکل قبلی امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد این طرح را اجرا کرده بود در شهرستان چرام این طرح را اجرا نکردند.
به آقای «مجید باقریان» 2 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح تاب آوری واریز شد، «مجید باقریان» 2 میلیون تومان را برد و خورد و تنها 2 ساعت کلاس در چرام برگزار کرد و رفت، یک ماه بعد که درخواست نقشه راه این طرح بودم به ناظر دفترم که کارشناس مدیرکل قبلی امور بانوان استانداری بود پرسیدم که گزارش آقای «باقریان» کجاست! گفت که خانم «صفایی نیا» بنده نتوانستم و زورم به ایشان نرسید، کار را انجام نداده بود پول هم خورده و رفته است.
گفتم که «باقریان» درب دفتر استانداری نیاید که اعتبار داده نمی‌شود تا زمانی که بنده مدیرکل امور بانوان و استانداری هستم و تا وقتی‌که بنده اینجا هستم هیچ نهادی جرئت ندارد که به «مجید باقریان» پولی بدهد.
اینکه «مجید باقریان» کامنت می‌گذارد خانم مدیرکل! اعتبارات مواد مخدر و امور اجتماعی کجاست، بله بنده اجازه نداده‌ام که به ایشان پولی بدهند به جهت اینکه خیانت کرد در حق مردمی که در چرام منتظر اجرای طرح تاب آوری اجتماعی بودند.
متأسفانه به این دلیل که میگویم NGO داشته باشید به این دلیل است چرا پول سهم کهگیلویه را بدهم و یک NGO استانی به دیشموک بیاید و می‌گوید که 500 هزار تومان خرج رفت و برگشت، خرج خوراکم شد و با تنها 2 ساعت کلاس برگزار می‌کنم.
سازمان مردم نهاد منطقه، دغدغه دارد و با 2 میلیون می‌تواند 6 میلیون تومان کار کند، چون دغدغه مردم کهگیلویه را دارد، چون صدای یک زن کهگیلویه دلش را بیشتر می‌لرزاند تا کسی که استانی بخواهد بیاید و پولی که مال این بخش است به مردم این بخش میدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

France
احسنت برخانم صفایی نیا هم چنان قاطع باش درکارت امیدوارم موفق باشی
متاسفیم
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم صفایی مگر اقای باقریان کارمند رسمی دولت نیست به چه مجوزی پول بیت المال را در اختیار ایشان قرار دادید ؟؟؟ مگر میشود. بخواهیم امانتدار خوبی هم باشد !!! ؟؟؟ مگر کارمندان رسمی دولت میتوانند فعال بخش خصوصی هم باشند ؟؟؟ خود شما و کسانی که پول بیت المال را بر خلاف قانون در اختیار قرار میدهند مقصر هستند ؛ تحت عنوانهای مختلف و دهها و صدهها میلیون تومان از سازمان تبلیغات از نهضت سواد اموزی از محل های دیگر پول گرفت و فاکتور سازی کرد و سند سازی نمود و پول !!! تمام مجوزات خلاف قانون بوده و هست ؛ مجوزات کاری موسسات یا به نام پسرش هستند که فاقد شرایط قانونی هست چون پسر ایشان دانشجو و پایان خدمت یا معافیت که از شروط اصلی است ندارد یا خانمش که باز هم فاقد شرایط و تخصص لازم مربوطه است ؛ باید سازمان بازرسی استان بازرسی و حراست استانداری بازرسی و حراست اداره کل آموزش و پرورش به موضوعات مالی و موسسات خلاف قانون و امثالهم ورود پیدا کنند و حقوق بیت المال را از حلقوم انها بیرون بکشند کارمند رسمی دولت است یا پیمانکار نهضت سواد آموزی ؟؟؟؟؟؟؟
نهضت
Iran, Islamic Republic of
در سال بیش از 400 میلیون تومان اعتبار در قالب پروژه حق تدریس آموزش یاران نهضت سواد اموزی میگیرند و هیچ نظارتی هم بر کار ایشان نیست خودش هم پاسخگو نیست حقوق خانم های نهضتی را هم. اصلا مگر باقربان یا پسرش می توانند پروژه اموزشی 400 میلیونی از دولت داشته باشند به استناد کدام مجوز کدام قانون مسئولین امر باید پاسخگو باشند
بویراحمد
Romania
انصافا این با ان ریش پرفسوریش معلوم بود خیلی متاسف هستیم چقدر هم ادعا دارن . به هرحال اینا از قشر ضعیف آمدن بالا و وقتی در یک وضعیتی قرار می گیرن. ادم وقتی چشم و گوشش سیر باشد معلومه دیگه دنبال ۲ملیون تومن مردم بیچاره نیست.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اینه
دوست آقای باقریان
Bulgaria
با سلام،
منتظر جواب باقریان هستم.. اما یک نکته:
آبروی مردم را نمی شود برای دو‌میلیون اینطور ریخت..
Iran, Islamic Republic of
.و همین نگفتنها باعث شد که کار
به کلان بکشه
محمود
Iran, Islamic Republic of
این خانم. نام بردن از باقریان را نداشت. طبیعتا به پشتوانه مدیرکل دفتر استاندار و احتمالا با هماهنگی با او این مطلب را گفته و میخوان باقریان را خراب کنند. زهی خیال باطل.
آقای. مرد و مردونه بیا تو میدون تا ببینیم چند مرده حلاجی. نه شرط مردی است و نه مروت و انصاف...
استان
Iran, Islamic Republic of
حرف منطقی وخوبیه
ساسان
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که نسبت به خانم مهندس صفایی دارم و میدونم که ایشون چقدر نسبت به مسئولیتشون متعهد هستن هیچ کدوم از این حرفا رو نمیپذیرم و بیشتر احساس میکنم این آقا مغرضانه صحبت کردند!!!
به والله نه نسبتی با خانم مهندس صفایی دارم و نه عادت دارم الکی از کسی تعریف کنم ولی در شخصیت خانم صفایی شکی ندارم.
سید محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام.
بیشتر از خانم صفایی و مجید باقریان به خاطر کار غیر قانونی باید به حال دستگاه های نظارتی استان من جمله سازمان. که پول بیت المال به این راحتی داره حیف و میل میشه....
واقع جای بسی تأسف است...
دنا
United States
درود خانم صفایی
ندا
Iran, Islamic Republic of
سر کار خانم صفایی سعی کنید دوتا مشاور خوب جهت محقق شدن اوامر بگیرید
دلاور
United Kingdom
چه خبره توی این
Iran, Islamic Republic of
حق با خانم صفایی پور هست
آقای باقریان در امری که هیچ تخصصی در آنها ندارد بی جهت دخالت می کند و بی دلیل مدعی هم می شود و کارش قرار به جلوست.
Iran, Islamic Republic of
خدابه اداره تعاون کار خوزستان رحم کند آقای باقریان آمده خوزستان الفاتحه دیدم یک عکس با شریعتمداری دارد کبوتر با کبوتر باز با باز
Iran, Islamic Republic of
این آقای/ خیلی رودار وپرو تشریف دارند هیچکس از کارمندان اداره تعاون کار خوزستان چشم دیدنش را ندارند آقای وزیر این نخبه راببر پیش خودت قبل از اینکه ابروی را ببرد
Iran, Islamic Republic of
من از کارمندان اداره تعاون خوزستان هستم ایشون بسیارمرد محترمی هستند وماکاملا راضی هستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1