کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«رئیس کمیسیون برنامه و بودجه» از دولت و وزرای اقتصادی انتقاد کرد

تاجگردون: وزرای اقتصادی کلاً فراری هستند، بیخیال شده‌اند یا نمی‌توانند، یا نمی‌خواهند یا پاسخگو نیستند

23 ارديبهشت 1398 ساعت 19:45

تاجگردون با بیان اینکه دکتر نوبخت از قیمت خرما و شیر گرفته تا ارز، بودجه و مالیات را توضیح می‌دهد، اظهار کرد: وقتی وزیر مربوطه را می‌خواهیم نمی‌آید، وزرا بیخیال شده‌اند یا نمی‌توانند، یا نمی‌خواهند یا پاسخگو نیستند.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از پاسخگو نبودن وزرای اقتصادی دولت و ورود محمدباقر نوبخت به همه حوزه انتقاد می‌کند.
 به گزارش کبنا، غلامر‌ضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: یکی از اشتباهات دولت این است که وزرای اقتصادی کلاً فراری هستند و آقای رئیس جمهور باید به این مساله بپردازد.
تاجگردون با بیان اینکه دکتر نوبخت باید از قیمت خرما و شیر گرفته تا ارز، بودجه و مالیات را توضیح می‌دهد، اظهار کرد: وقتی وزیر مربوطه را می‌خواهیم نمی‌آید، وزرا بیخیال شده‌اند یا نمی‌توانند، یا نمی‌خواهند یا پاسخگو نیستند.
 وی در پاسخ به این سؤال که علت چیست، عنوان کرد: بنظر من دو طرفه است، به دلیل اینکه ما یکی دوبار استیضاح کردیم و گفتند وقتش نیست، مثلاً می گویند اول مهر آغاز به کار آموزش پرورش است، یا وقت کنکور است یا وقت برداشت گندم است، یکی ترک است، یک لر است، یکی شمالی است و بالاخره نماینده یا وزیری پشتش می‌آید و استیضاح انجام نمی‌شود.
 تاجگردون تصریح کرد: این خطایی است که ما مجلسی‌ها در قبال وزرای دولت داریم انجام می‌دهیم.
 
 
 


کد مطلب: 409612

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/409612/تاجگردون-وزرای-اقتصادی-کلا-فراری-هستند-بیخیال-شده-اند-یا-نمی-توانند-نمی-خواهند-پاسخگو-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1