تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۴۰۹۱۰۲
در بازدید از شهرستان دنا مطرح شد

تاجگردن: اختصاص دو ردیف بودجه‌ای به بیمارستان‌های سی‌سخت و پاتاوه / راه‌اندازی دانشکده شیلات و محیط زیست در دانشگاه یاسوج

۱۲
۱
فایل مرتبط کبنا ؛غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان دنا با بیان اینکه این شهرستان پتانسیل‌های بالایی دارد و باید از این پتانسیل‌ها باید حداکثر استفاده‌ها را داشته باشیم، گفت: در بودجه 98، ما دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه را از هم جدا کردیم و دو ردیف بودجه‌ای برای بیمارستان سی سخت و پاتاوه مشخص کردیم و اعتبارات این دو را افزایش دادیم و امیدوارم عملیات اجرایی آنها نیز به زودی آغاز  شود و از دانشگاه علوم پزشکی هم درخواست دارم که به خاطر رفاه حال مردم این پروژه‌ها را هر چه سریعتر پیگیری کنند.
تاجگردون افزود: تلاش می‌شود که هم زمان باهم کار اجرایی این طرح آغاز شود.
وی گفت: راه ارتباطی یاسوج_ سی سخت مهمترین مسئله این شهرستان است که منابع کم داشت که اعتبارات آن را از دو میلیارد تومان به 7 میلیارد تومان در بودجه 98، افزایش دادیم و تلاش می‌شود مشکلات بودجه‌ای این طرح حل شود و پیمانکار آغاز به کار کند.
نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه گفت: طرح آزاد راه شیراز-تهران-اصفهان بود که آن را در لایحه بودجه 98 اضافه کردیم و اگر مسیر گردنه بیژن به این آزاد راه وصل شود، می‌تواند کمک زیادی به توسعه استان کند.
وی از تصویب دانشکده شیلات و محیط زیست برای استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه 98 خبر داد و گفت: این دانشکده را تصویب کردیم که به دانشگاه یاسوج اضافه شود و امیدوارم که مسئولان دانشگاه تلاش کنند که اقدامات لازم در این رابطه انجام بگیرد.
زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه نیز اشاره کرد و گفت: 10 میلیارد تومان برای این دو بیمارستان تخصیص داده شد و به زودی عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
وی به کارخانه قدیمی آب معدنی سی‌سخت نیز گریزی زد و گفت: کارخانه آب معدنی سی سخت که به علت بدهکاری چند سالی غیر فعال است، تلاش می‌شود که با پرداخت تسهیلات به چرخه تولید برگردد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز در این بازدید به تصفیه خانه شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ظرفیت این تصفیه‌خانه ۱۲۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز خواهد بود.
لدنی نژاد بابیان اینکه این تصفیه‌خانه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد، افزود: امیدواریم که با تخصیص اعتبارات لازم این طرح تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است گفت: برای تکمیل آن به ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.
لدنی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۳۱ درصد شبکه توزیع آب شهرهای استان فرسوده است ادامه داد: برای اصلاح شبکه فرسوده آب شهرهای استان بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارنیاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
مگه تاجگردون نماینده شهریاسوج شده
کی انتخابات انجام‌گرفته که ماخبردارنشدیم
اخ وبخت باشت وگچساران
دراین چهل سال نماینده یاسوج یک قدم مثبت برای گچساران وباشت برنداشتن اگه خراب نکرده باشند
United States
برادر تاجگردون اینقدر خودت و خسته نکن حالا شاید انتخابات استانی نشه😂😂
دکترای بیکاری
Iran, Islamic Republic of
سیمان سپو تعطیل
نیترات دیشموک تعطیل
سد ضرغام اباد تعطیل
جاده سوق تعطیل
فسفات چرام تعطیل
سولفات سرفاریاب تعطیل
ورودیهای دهدشت تعطیل
کارخانه های لنده تعطیل
بهمی تعطیل
کلا فقط کهگیلویه بزرگ تعطیل و بین التعطیلین است.
Iran, Islamic Republic of
سلام به شما دوست گرامی این همه کارخانه از کجا اومده چرا تعدادشون اینغد زیاده
مسعود رحیم زاده
Iran, Islamic Republic of
دروود صد درود به شما این لطف حضرت عالی هیچ گاه فراموش نمیشود دکتر تاجگردون مایع غرورما هستن .امیدواریم روزی شما را در درجه ریس جمهوری ببینیم .سباس از خواهر گرامی مهندس صداقت که باتلاش خود جناب دکتر وگروه همراه را به سی سخت اوردن تا در جهت مشکلات شهرمان چاره ای بیندیشن امیدواریم که روز به روز شاهد رشد وشکوفایی شما باشیم
سیدمنصورموسوی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برجناب تاج گردون ، که همیشه دست بخیر بوده وهست؛ خدا کمکش کنه(انشاالا)
💚👏✋
دنا وسی سخت
Iran, Islamic Republic of
مدیون تاجگردونه ایم مرو دنا
Iran, Islamic Republic of
به جای گردنه بیژن ؛ باید یاسوج تا پل قره را چند بانده نمایند و ازپل قره تا سمیرم را هم با همکاری واز اعنبارات عمرانی استانهای چهارمحال بختیاری واصفهان چند بانده نمایند
چرا همیشه اقدامات غیر متعارف باید انجام بگیرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم پ..تی آقای کمایی و هر دیگری که این خبر رو به این شکل میزنید.. زارعی. که این جور تخریبش میکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حیف بودجه هایی که بدون کار کارشناسی به باد داده میشود بیمارستانی که پزشک متخصص حاضر نیست به انجا برود به چه درد میخورد وایا در شهرهای نزدیک به یاسوج نیاز به بیمارستان هست مسیولان استان تو را به خدا به جای کار کارشناسی نشده برای جمع کردن رای کار درست انجام دهید اقای بزرگوار نماینده به جای ساخت بیمارستان در شهر های کوچک به فکر مجهز کردن بیمارستان های یاسوج باشید زایشگاهی که جایی برای گذاشتن نوزاد ندارد و بچه نوزاد باید مداوم در بغل مادری باشد که تازه از درد فارغ شده به چه درد میخورد به جای ان بیمارستانها این بیمارستان موجود تجهیز کنید
ای کاش وای کاش و ای کاش های دیگر که هیچوقت به حقیقت تبدیل نمیشوند نماینده هایی که تمام کارشان شده عزل و‌نصب برای جمع کردن ارا چطور میتوانند به فکر من و‌تو باشند
Iran, Islamic Republic of
نصف جمعیت سی سخت اصالتا باشتی هستند که از قدیم الایام از باشت به سی سخت مهاجرت کرده اند
لذا انتظار است سه مشکل لاینحل چندین وچند ساله سی سخت ۱- راه یاسوج به سی سخت وگردنه بیژن واصفهان۲-وهمچنین اتصال خط ریلی اصفهان به شیراز وعبور آن از گردنه بیژن سی سخت به استان ۳_بیمارستان سی سخت به دست توانمند دکتر تاجگردون برای همیشه حل شود.قطعا مردم قدر شناس سی سخت برای همیشه مدیون شما خواهند بود.
Iran, Islamic Republic of
این بنده ی خدا از روزی که فهمید انتخابات می‌خواهد استانی شود سریع خودش را به یاسوج و سی سخت رساند. امان از مردم. شما نبودی میگفتی چرا فلانی می آید گچساران!!!!!!! چوب خدا صدا ندارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1