کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لنده میزبان پاراگلایدر سوارانی از سراسر کشور

پرواز پاراگلایدرهای تیزپا بر فراز مرکز ثلاث کهگیلویه و بویراحمد/شهرستان لنده

با همت هیات انجمن های ورزشی شهرستان لنده و استان صورت گرفت

5 ارديبهشت 1398 ساعت 18:37

لنده مرکز ثلاث استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پاراگلایدرسوارانی از سراسر کشور بود.
شهر اولین ها'میزبان اولین سایت پرواز با پالاگلایدر در استان


با همت هیات انجمن های ورزشی استان صورت گرفت.
امروز شهرستان لنده میزبان پاراگلایدرسوارانی از سراسر کشور بود. ارتفاع بی نظیر کوه های شهر لنده نسبت به سایر نقاط استان باعث شده که این موقعیت ممتاز به مکانی مناسب برای حضور پاراگلایدر سواران تبدیل شود.

برزگر رئیس انجمن های ورزشی استان گفت: سایت پروازی شهدای شهرستان لنده به دلیل شرایط خاصی که دارد مورد علاقه ورزشکاران این رشته است و مهیا بودن شرایط پرش در تمام فصول سال و چشم انداز زیبا و کم نظیر این منطقه از دلایل عمده این انتخاب میباشد‌‌.
رئیس انجمن های ورزشی استان در ادامه افزود:این موضوع مهم میتواند باعث رشد اقتصادی منطقه' جذب گردشگر' و شهرت این شهرستان حتی در سطح بین المللی شود زیرا ورزشکاران خارجی در این زمینه نیز برای شرکت در پرواز علاقمند به حضور در ایران هستند.
در ادامه فاضلی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده نیز تقدیر و تشکر کرد از آقایان کریمی نژاد(فرماندار)_دکتر رشیدی نایب رئیس انجمن های ورزشی کشور_آقای موسس مسول کمیته ورزش های هوایی کشور_برزگر ریاست هیئت انجمن های ورزشی استان که نهایت همکاری را برای راه اندازی سایت هوایی شهرستان لنده انجام دادند. شهرستان لنده با ۲۵هزار نفر جمعیت درفاصله ۲۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
تهیه گزارش__وحید محمدی زاده مونه


کد مطلب: 409012

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/409012/پرواز-پاراگلایدرهای-تیزپا-فراز-مرکز-ثلاث-کهگیلویه-بویراحمد-شهرستان-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1