کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قسمت سوم مستند سیاسی ایران 49 به زودی‌ منتشر می‌شود

نظر «دانشی» در باره خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ به یک سووال مبهم انتخاباتی

28 فروردين 1398 ساعت 2:43

خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموز من بود و از بستگان نزدیکم بود. فردی با اخلاق بود و قضاوت من این بود که صادقانه دلش می‌خواست که کار کند.


تیز قسمت سوم مستند اینترنتی ایران 49 آماده شد و در این قسمت علی محمد دانشی دبیر حزب موتلفه و مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از چهره‌های شناخته شده استان مهمان این مستند سیاسی بود.
دانشی در این مصاحبه سیاسی به تمام ناگفته‌ها در باره خود پاسخ داد. او همچنین این سووال که «آیا شما در زمان مدیریت آموزش و پرورش استان امکانات این نهاد را در زمان انتخابات برای تبلیغ یکی از نامزدهای انتخاباتی(جناب آقای هدایتخواه) بسیج کرده بودید؟» را پاسخ داد.
او همچنین نظرش را در باره خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و به این سووال که «آیا شما مشاور استاندار سابق (جناب آقای خادمی) بودید؟» نیز پاسخ داد.
دانشی در این مصاحبه به عملکرد مجلس گریزی می‌زند و می‌گوید: مجلس از رسالت اصلی‌اش جا مانده است.
وی گفت: خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموز من بود و از بستگان نزدیکم بود. فردی با اخلاق  بود و قضاوت من این بود که صادقانه دلش می‌خواست که کار کند. من یک جلسه در اتاق فکر استانداری که به ابتکار آقای خادمی و با مدیریت آقای محنایی تشکیل شد. شرکت کردم که همان یک جلسه را رسانه‌ها آنچنان بهش پرداختند که بعداً من با آقای محنایی تماس گرفتم و گفتم به مصلحت شما نیست که من در این جلسه حضور پیدا کنم.
متن کامل این گفت‌وگوی جذاب به زودی منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/408719/نظر-دانشی-باره-خادمی-استاندار-وقت-کهگیلویه-بویراحمد-پاسخ-یک-سووال-مبهم-انتخاباتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1