کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هجدهمین قسمت از برنامه عصر جدید

اقدام زیبای«پسران پارکور»کهگیلویه و بویراحمدی در مبارزه با اعتیاد/ با رای خود،« پسران پارکور» را حمایت کنیم

13 فروردين 1398 ساعت 17:27

پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه عصر جدید با اجرای هیجان انگیز خود در کنار شعار زیبای «اعتیاد جرم نیست یک بیماری است» توانستند 4 رای مثبت داوران را کسب کنند ولی به طور مستقیم وارد فینال نشدند و برای رفتن به مرحله بعد نیازمند رای و حمایت مردمی هستند.


پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه عصر جدید با اجرای هیجان انگیز خود در کنار شعار زیبای «اعتیاد جرم نیست یک بیماری است» توانستند 4 رای مثبت داوران را کسب کنند ولی به طور مستقیم وارد فینال نشدند و برای رفتن به مرحله بعد نیازمند رای و حمایت مردمی هستند.
به گزاش کبنا از دهدشت،این جوانان که بدون امکانات و بستر مناسب با تمرین در خیابان ها و پارک ها،سرما و گرما کار خود را شروع کردند،در این بین حتی توانستند تعدادی از جوانان مصرف کننده به مواد مخدر که در پارک ها بودند را به سمت این ورزش کشانده تا مواد را ترک کنند.
با توجه به اینکه کهگیلویه این روزها در معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد غرق شده است این کار پسران پارکور یک مسئولیت اجتماعی فوق العاده و قابل تقدیر است ولی متاسفانه از سوی هیچ مسول استانی و شهرستانی تا کنون حمایت نشده اند،6 ماه است که باشگاه آنها جمع شده است!
این گروه هدف خود را معرفی نام کشور در این ورزش به جهان دانستند و گفتند ما در کوچه خیابان در سرما زیر صفر درجه تمرین کردیم و اگر برنده بشویم با جایزه باشگاهی بزرگ برای کل استان می زنیم تا همه بچه ها استفاده کنند.
پس از اجرای پسران پارکور به عنوان گروه هفتم در برنامه شب گذشته عصر جدید داوران هم انتخاب شعار خوب و کار بشر دوستانه،همت و خودجوش بودن این جوانان در کنار اجرای خوب را دلیل رای های مثبت خود عنوان کردند.
امین حیایی یکی از داوران هم گفت: پیام شما جذاب و زیباست و کاری که دارید انجام می دهید بشر دوستانه است و رای من هم مثبت است که در ادامه قول همکاری در تهیه باشگاه با این جوانان را هم داد.
 احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید نیز با بیان اینکه هیچ بستری و امکاناتی در آن شهر برای این رشته ورزشی و رشته هایی از این دست نیست گفت:جای شما می توانم فریاد بزنم،این جوانان به معنای واقعی کلمه خود جوش هستند و با انگیزه های شخصی دارند تلاش می کنند.
سروش بهرامی نژاد،یکی از این جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا حالا چند فرد مصرف کننده مواد مخدر را باعث شدید ترک کند گفت:بیشتر تمرین های ما در پارک ها و خیابان ها است و وقتی با مصرف کننده ای مواجه می شویم ،به انها نزدیک می شویم و سعی می کردیم با اجرای حرکات پارکور یک انگیزه ای هرچند کوچک برای رو اوردن به ورزش برای آنها شویم و حدود 16 نفر مصرف کننده بودند که به پارکور آمدند و ترک کردند و نمونه ان یکی از شاگردان خودم است که در این برنامه هم هست.
علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید در ادامه گفت:کار فوق العاده ای است و در واقع 15 خانواده را نجات دادید و اینکه بتوانید از پارکور برای خود یک مسئولیت اجتماعی بسازید این فوق العاده است قدر این را بدانید.
یکی دیگر از پسران پارکور استان هم گفت:5 سال مواد مصرف می کردم ولی دو سال است با اشنایی با پارکور هیچ مصرفی ندارم.

 همه مار را می شناسند ولی دریغ از یک مسئول شهرستانی و استانی!/باشگاه را از ما گرفتند!
سروش بهرامی نژاد در گفت وگو با کبنا اظهار کرد:نزدیک 7 سال است پارکور کار می کنیم،با کمترین امکانات توانستیم خودمان را به کل ایران نشان دهیم، همه کسایی که پارکور کار میکنند در ایران،اسم من  و شهرم دهدشت را می شناسند و خیلی از بهترین های جهان در ورزش پارکور  هم در صفحه های مجازی کارهای من را دنبال می کنند،توانستم خدا را شکر چند حرکت را در جهان به اسم خودم ثبت کنم.
بهرامی عنوان کرد:حدود 7 سال است داریم با کمترین امکانات پارکور کار می کنیم،با خرج خودمان و گرفتن وام و سختی های پرداخت قسط های وام که مجبور بودیم کار کنیم و پول های کارمان را روی هم می گذاشتم و یک باشگاه کوچک زدیم و کار می کردیم ولی  الان 6 ماه است باشگاه را از من گرفتند،به تربیت بدنی میگوییم نتیجه ندارد ،سالن ژیمناستیک می رویم می گویند نه نمی شود شما کار کنید در حالی کل ایران  در سالن های ژیمناستیک کار می کنند.
وی افزود:خیلی از استان های دیگر از من خواستند،بروم براشون مسابقه بدهم،بهترین باشگاه ها و مبلغ ها را بذارن در اختیارم ولی من دوست دارم در شهر خودم کار کنم و  شهر خودم و استانم را در این ورزش معرفی کنم  و  درخواست ها را  قبول نکردم و در پارک ها و خیابان ها تمرین می کنیم.
کشور امارات نیز از من دعوت کرد ولی به خاطر شهرم،استان و کشورم نرفتم،,خیلی از تیم های بزرگ جهان هم داخل کلیپ های خود از من و حرکاتم  تعریف کردند،همه  این ها را  گفتم که بگویم همه جا ما را می شناسند ولی دریغ از یک مسئول از شهر خودمان یا استانمان!
از جوانان خود حمایت کنیم
به گزارش کبنا، هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت.
  اگر فردی ۴ رای مثبت از داوران بگیرد باید تا آخر برنامه منتظر بماند تا روشن شود آیا با نظر داور به مرحله بعد می‌رود یا اینکه باید مردم نظر بدهند؟ که حال پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی تنها با رای و حمایت های مردمی می تواند به مرحله بعد راه یابد،از جوانان خود حمایت کنیم.
ا


کد مطلب: 408371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/408371/اقدام-زیبای-پسران-پارکور-کهگیلویه-بویراحمدی-مبارزه-اعتیاد-رای-خود-حمایت-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1