کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| یاسوج بدون گوشت/ 90 روز هیچ خبری نیست/ آقای استاندار مقصر کیست (+صحبت‌های مردم)

13 اسفند 1397 ساعت 8:25

در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت 3 ماه خبری از گوشت نیست، قصابان کرکره مغازه را بالا می‌کشند تا اعلام کنند، تحریم نکردیم بلکه «گوشت» برای فروش نداریم؛ دیگر باور این ناتوانی مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برای مردم سخت نیست!


در پی کمبود گوشت قرمز در بازار یاسوج و تعطیلی برخی قصابان، خبرنگار کبنانیوز در یک بازدید میدانی از بازار به وضعیت کمبود این گوشت پرداخت.
بنا بر این گزارش، در استان کهگیلویه و بویراحمد از صف‌های طولانی گوشت و مرغ خبری نیست، عدم هجوم مردم برای خرید گوشت منجمد به علت قدرت خرید پایین و حقوق ناچیز آن‌ها نیست، بلکه به دلیل عدم توزیع گوشت کافی در شهر یاسوج است، اینجا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت 3 ماه خبری از گوشت نیست، قصابان کرکره مغازه را بالا می‌کشند تا اعلام کنند، تحریم نکردیم بلکه «گوشت» برای فروش نداریم؛ دیگر باور این ناتوانی مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برای مردم سخت نیست!
به دلیل سوء مدیریت در بازار کهگیلویه و بویراحمد، فروشندگان استان به هر بهانه‌ای قیمت‌ها را هر طور که دلشان خواست به مشتری فروختند و اکنون‌که بحث عدم توزیع گوشت در یاسوج مطرح است مدیران ارشد استان باید شرمنده مردم باشند.
«محمود حجتی» وزیر کشاورزی پیش‌ازاین در پاسخ به علت گرانی سرسام‌آور گوشت گفته بود: «خدا را شکر کنیم که با این شرایط سختی که داریم مرغ و گوشت در کشور هست»؛ تورم اقلام خوراکی و شیب قیمت‌های اعلام‌شده به کنار، آیا تا کنون مسئول یا مدیری از استان کهگیلویه و بویراحمد فریاد زد که آقای «حجتی»، مگر کهگیلویه و بویراحمد جزء ایران نیست!
به گزارش کبنانیوز، به یکی از فروشگاه‌های معروف شهر یاسوج که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور است مراجعه کردیم و در کمال ناباوری اعلام کردند که «2 هفته اقلام اساسی ازجمله گوشت، مرغ، برنج، رب گوجه و. توزیع نمی‌کنند.» و اما موضوع آنجا حادتر می‌شود که به سطح شهر رفتیم و کرکره قصابی‌ها بالا بود اما خبری از گوشت نبود و قصاب‌ها اعلام کردند که «3 ماهی هست که گوشت کافی نداریم» و با هزاران زحمت گاهی یک لاشه‌گوشتی برای فروش گیر می‌آید.
اما سؤال اینجاست که رستوران‌های شهر یاسوج گوشت موردنیاز خود را از کجا تأمین می‌کنند؟
حال باید منتظر ماند و دید، «احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد که چندین نشست تنظیم بازار با مدیران خود برگزار کرده است، مقصرین را چه کسانی می‌نامد؟!
به گزارش کبنا، افزایش قیمت محصولات از سوی کارخانه‌ها و عدم نظارت کافی باعث شده است که فروشگاه‌های بزرگ برخی کالاها را بدون توجه به قیمت درج‌شده روی آن‌ها عرضه کنند و یا بر روی قیمت اجناس قدیم برچسب قیمت جدید می‌چسبانند.


کد مطلب: 407649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/407649/فیلم-یاسوج-بدون-گوشت-90-روز-هیچ-خبری-نیست-آقای-استاندار-مقصر-کیست-صحبت-های-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1