تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۰۷۶۴۹
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| یاسوج بدون گوشت/ 90 روز هیچ خبری نیست/ آقای استاندار مقصر کیست (+صحبت‌های مردم)

۱۳
۰
فایل مرتبط کبنا ؛در پی کمبود گوشت قرمز در بازار یاسوج و تعطیلی برخی قصابان، خبرنگار کبنا نیوز در یک بازدید میدانی از بازار به وضعیت کمبود این گوشت پرداخت.
بنا بر این گزارش، در استان کهگیلویه و بویراحمد از صف‌های طولانی گوشت و مرغ خبری نیست، عدم هجوم مردم برای خرید گوشت منجمد به علت قدرت خرید پایین و حقوق ناچیز آن‌ها نیست، بلکه به دلیل عدم توزیع گوشت کافی در شهر یاسوج است، اینجا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت 3 ماه خبری از گوشت نیست، قصابان کرکره مغازه را بالا می‌کشند تا اعلام کنند، تحریم نکردیم بلکه «گوشت» برای فروش نداریم؛ دیگر باور این ناتوانی مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برای مردم سخت نیست!
به دلیل سوء مدیریت در بازار کهگیلویه و بویراحمد، فروشندگان استان به هر بهانه‌ای قیمت‌ها را هر طور که دلشان خواست به مشتری فروختند و اکنون‌که بحث عدم توزیع گوشت در یاسوج مطرح است مدیران ارشد استان باید شرمنده مردم باشند.
«محمود حجتی» وزیر کشاورزی پیش‌ازاین در پاسخ به علت گرانی سرسام‌آور گوشت گفته بود: «خدا را شکر کنیم که با این شرایط سختی که داریم مرغ و گوشت در کشور هست»؛ تورم اقلام خوراکی و شیب قیمت‌های اعلام‌شده به کنار، آیا تا کنون مسئول یا مدیری از استان کهگیلویه و بویراحمد فریاد زد که آقای «حجتی»، مگر کهگیلویه و بویراحمد جزء ایران نیست!
به گزارش کبنا نیوز، به یکی از فروشگاه‌های معروف شهر یاسوج که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور است مراجعه کردیم و در کمال ناباوری اعلام کردند که «2 هفته اقلام اساسی ازجمله گوشت، مرغ، برنج، رب گوجه و. توزیع نمی‌کنند.» و اما موضوع آنجا حادتر می‌شود که به سطح شهر رفتیم و کرکره قصابی‌ها بالا بود اما خبری از گوشت نبود و قصاب‌ها اعلام کردند که «3 ماهی هست که گوشت کافی نداریم» و با هزاران زحمت گاهی یک لاشه‌گوشتی برای فروش گیر می‌آید.
اما سؤال اینجاست که رستوران‌های شهر یاسوج گوشت موردنیاز خود را از کجا تأمین می‌کنند؟
حال باید منتظر ماند و دید، «احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد که چندین نشست تنظیم بازار با مدیران خود برگزار کرده است، مقصرین را چه کسانی می‌نامد؟!
به گزارش کبنا، افزایش قیمت محصولات از سوی کارخانه‌ها و عدم نظارت کافی باعث شده است که فروشگاه‌های بزرگ برخی کالاها را بدون توجه به قیمت درج‌شده روی آن‌ها عرضه کنند و یا بر روی قیمت اجناس قدیم برچسب قیمت جدید می‌چسبانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

1000
Iran, Islamic Republic of
بابا این خودش مقصر هست خونه اش تهران وپروازی میباشد یکی دور وز هم که میاد یاسوج غذا از بیرون برایش می آورند
محقق
Iran, Islamic Republic of
ماهاست که مردم فریاد می زنند دیو دیده توانایی اداره صمت را ندارد ولی گوش مسئولین ارشد بدهکار نیست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از آقای گوهرگانی بپرسید گوشت57000تومانی چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
چه صیغه ای هست ایشون فقط به فکرخودش وفامیلاش هست وبس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بخدا به پیر به پیغمبر این مدیریت نیست درسته مشکلات هست اما مگه مشکلات برای همه کشور نیست؟ مردم استان چه گناهی کرده اند که اینجور باید زجر بکشند که مثل بقیه مردم کشور مدیراشون توانمند نیست
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنده کاملا مقصر این موضوع را میدانم نه مردم،بدست اوردن هر چیزی هزینه دارد ،کره شمالی اگر بمب اتم به دست اورده باید هزینه ان را پرداخت کند،ما اگر قصد محو کردن اسراییل و حسینیه کردن کاخ سفید و ساخت بمب اتم را داریم باید هزینه ان را پرداخت کنیم ، مسئولان اگر هم اراده کنند قادر به حل کردن این مشکلات نیستند ،هزاران متفکر و نخبه در امریکا دور هم جمع نشده اند و کاغذ پاره بر علیه ایران صادر کنند ، بنده واقعا نمیدانم چرا مردم شهید پرور شاکی هستند؟؟؟؟ ایا زمانی که برای دفاع از کشور هزار نفر از جوانان غیور این کشور شهید شدند کسی اعتراض میکرد ؟؟،ان زمان برای استقلال کشور جوانان این کشور شهید می شدند حالا هم برای حسینیه کردن کاخ سفید و محو کردن استکبار جهانی حتی اگر مجبور به علف خوردن شویم چه ایرادییی دارد؟؟؟ ایا نبود چند ماه گوشت در کهگیلویه و بویر احمد مهمتر است یا حسینیه کردن کاخ سفید ؟؟؟ از مردم بپرسید مسئولان باید به فکر محو کردن اسراییل و احداث راه از کربلا تا قدس باشند یا به فکر چندتا دام واسه استانهای کشور ؟؟؟؟؟ چه شده مردمی که جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند در هشت سال جنگ تحمیلی حالا برای محو کردن اسراییل تحمل یک سال مصرف نکردن گوشت را ندارند ؟؟؟؟
حالا شما فکر کنید این انتقادات و صحبت های مردم و معرفی کردن یک مسئول مشکل بی گوشتی کشور را حل می کند؟؟؟ شما باید واقعیت را به مردم بگویید بازی با کلمات و انتقاد از مسئولان هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد ،رییس جمهور عوض شود،نماینده عوض شود،وزیر عوض شود ،استاندرا عوض شود ،شما صبح تا شب تیتر بزنید و بدنبال مسئولی که علت این کمبود گوشت هست ،باشید هیچ مشکلی حل نخواهد شد ما نباید خود را فریب دهیم هیچ چیزی مجانی در این دنیا به دست نمی اید ،همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی بدون هزینه بدست نیامد
رها
United States
عقب
Iran, Islamic Republic of
خداوندا جناب افلاطون را رحمت بفرما
Iran, Islamic Republic of
منتظر استاندار نباش همچون برات گفتار درمانی میکند که فکر میکنی گوشت برات خوب نیست ضرر داره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
والا مسئولین تحت هیچ شرایطی شرمنده نمیشوند بلکه این مردم هستند که شرمنده میشوند
علی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
چه عجب که بالاخره یک نفر در خصوص گوشت قرمز اظهار نظر نمود.
آقا جان یاسوج که تافته جدا بافته از کل کشور نیست که مسولین استانی به بهانه گرانی گوشت مردم را ازمصرف آن محروم نموده انددر صورتی که در تمام نقاط کشور گوشت موجود وبه قیمت واقعی به فروش می رسد.
آقایان مسول اگر توانایی تهیه گوشت ارزان قیمت رادارید بسم الله .در غیر اینصورت اجازه دهید گوشت به قیمت واقعی همانند سایر نقاط کشور به بازار شهر عرضه گردد
دنا
Iran, Islamic Republic of
گوشت های ۳۹ هزار تومانی که دربازار باید توزیع بشه قبل از رسیدن به مغازه ها یه مقداری تحویل کارمندان بعضی ادارات میشه بقیه را هم با تبانی در بازار ازاد میفروشن کجایی مسئول
Iran, Islamic Republic of
واقعا ضعیف ترین استاندار تاریخ رو داریم میبینیم.عملکرد فوقالعاده ضعیف .یعنی تامین لوازم اساسی ۷۰۰ هزار نفراینقدر سخته متاسفم .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
فایل های مرتبط
1