تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا مطرح کرد

موسوی‌جهان‌آباد: به همکارانم گفته‌ام برای کمک به اشتغال و تولید فقط تبصره‌های مثبت را ببینند / مافیایی پشت زمین‌های شهرک صنعتی نمی‌بینیم / 121 واحد شهرک‌های صنعتی غیرفعال داریم

۳
۰
فایل مرتبط کبنا ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مافیای پشت واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی نیست.
سید هاشم موسوی جهان آباد در گفت‌وگو با کبنا و در پاسخ به سووالی در خصوص واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی و اینکه برخی در این زمین‌ها انباری برای کالاهای خود ساخته‌اند، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی دارای قوانین و شرایط خاص دارد و کسانی که از این قوانین خارج شوند ما زمین‌های واگذاری را پس می‌گیریم و قوانین موجود از هر گونه زمین خواری هم جلوگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هر جایی باشد، ایرادهای است. اما در صورت انحراف در زمین‌های اختصاص یافته برای واحدهای تولیدی و صنعتی با مسوولان آن واحدها صحبت می‌کنیم و از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌کنیم. اما عملاً ما هیچ مافیای پشت این زمین‌ها نمی‌بینیم.
موسوی جهان آباد در ادامه گفت: 311 واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی داریم و از این تعداد حدود 190 واحد فعال هستند و ما بقی هم غیرفعال.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: به دنبال این هستم که واحدهای راکد را به چرخه تولید برگردانیم، هر چند که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند.
موسوی جهان آباد افزود: در حال شناسایی مشکلات واحدهای غیرفعال هستند و 60 درصد از این واحدها مشکل سرمایه در گردش دارند و معمولاً واحدهای تولیدی در ابتدا کارشان دچار آسیب می‌شوند و در حال بررسی معضلات و مشکلات انان هستیم. البته بعضی از این واحدها مشکل حاد دارند که با وارد کردن شوک هم به آنها نمی‌توان کاری برایشان انجام داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تجربیاتم برای رشد و توسعه استان قطعاً استفاده می‌کنم و ما برای توسعه باید مسوولان و کارشناسان مان توسعه یافته باشند.
موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه برای توسعه استان باید نگاه بلند داشته باشیم، اضافه کرد: اگر نمی‌توانیم مشکلی از سد راه واحد تولیدی، سرمایه‌گذاری و یا توسعه استان برداریم، حداقل در این مسیر سنگ‌اندازی نکنیم.
موسوی‌جهان‌آباد تصریح کرد: کسانی که جرأت راه‌اندازی واحدهای تولیدی دارند، آدم‌های بزرگی هستند و ما مسوولان باید برای اشتغال، و برای اینکه مشکل اشتغال استان و کشور برطرف شود. ما باید تک تک کسانی که دنبال تولید هستند، مشکلات آنها را بررسی و پیگیری کنیم و مشکلات آنان را با تمام توان برطرف کنیم و من همیشه به همکاران خودم می‌گویم با تمام وجود در خدمت تمام صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم و به همکاران توصیه کردم که در تبصره‌های منفی و مثبت، فقط تبصره‌های مثبت را برای کمک به اشتغال و تولید ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن گندمکار
Iran, Islamic Republic of
بنده با توانمندی و درایت و عملکرد مهندس موسوی در مدت زمان همکاری با ایشان در استان فارس کاملا آشنا هستم و ای کاش این انتصاب و انتخاب زودتر صورت میگرفت.
امیدوارم که مسئولین استانی علی الخصوص نمایندگان محترم استان ، وی را حمایت کنند و افراد مغرضی هم احیاناًً وجود دارد در مسیر پیشرفت استان سنگ اندازی نکنند تا در کنار صنعت نفت گچساران شهرکهای صنعتی استان هم گوشه ی از مشکلات و اشتغال جوانان را برطرف نماید. به امید استانی آباد
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس موسوی انشالله دراینده شاهدرشدوشکوفایی صنعت استان باشیم
علی رضایی فر
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید هاشم موسوی از مدیران شایسته و وبه حق شایسته استان است . لذا تقدیر وتشکر باید از ایشان نمود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1