تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۷۱۹۴
حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

جلوی سوداگران ساخت‌وسازهای غیرمجاز یاسوج را می‌گیریم / بیشترین زمین‌خواری در گچساران، بویراحمد و دنا

۳
۰
فایل مرتبط کبنا ؛حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شهرداری‌ها در گفت‌وگو با کبنا به زمین‌خواری‌ها اشاره کرد و گفت: در سه شهرستان گچساران، بویراحمد و دنا زمین خواری بیشتر از بقیه جاها است.
کاظمی در ادامه با تشکر از دادستان مرکز استان، گفت: ایشان حقیقتاً برای مبارزه با زمین‌خواری جدیت ویژه‌ای دارند. در استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم کارگروه‌ی داریم برای مبارزه با زمین خواری و این کارگروه هم فعال است.
مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر موفقیتی در حوزه مدیریتی خود داشتیم، بخش زیادی از آن را مدیون رسانه‌ها هستیم که در اطلاع‌رسانی‌ها کمک کار ما بودند.
کاظمی با اشاره به زمین‌خواری‌های منطقه سروک، بیان کرد: بخشی‌ از زمین‌های منطقه سروک در حاشیه شهر یاسوج ساخته شد که در کارگروه زمین‌خواری ورود کردیم و موفقیت‌های هم به دست آوردیم، درسته این موفقیت‌ها کامل نبود.
مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری به ساخت و سازهای خلاف هم گریزی زد و گفت: شما رسانه‌ها سووال کنید که چرا به این ساخت و سازهای خلاف، شرکت‌های خدمات رسان امتیازهای آب، برق و گاز می‌دهند.
کاظمی اضافه کرد: به دلیل اینکه ساخت‌وسازهای خلاف رایج می‌شود این است که طرف بدون پروانه ساخت و ساز می‌کنند و شرکت‌های خدمات رسان هم به راحتی امتیاز آب، برق و گاز می‌دهند.
وی در ادامه به بستن شدن موضوع ساخت و سازهای برخی مسوولان هم گریزی زد و گفت: کسانی از مسوولان ساخت‌وسازهای خلاف داشتند که متأسفانه آب، برق و گاز به آنها هم دادند که با سرسختی استانداری و دستگاه قضا و البته رسانه‌ها جلوی آنها گرفته شد و این باب بسته نمی‌‍شد. الان دیگر مسئول زمین خوار و یا با ساخت و ساز خلاف نداریم.
مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده به عنوان مدیرکل امور شهری وظایفی داریم. به دلیل سهل انگاری برخی شهرداران ما مشکلاتی داریم، به طور مثال شهر یاسوج مشکل ترافیک دارد و ما سعی می‌کنیم و به مردم قول می‌دهیم که جلوی سوداگران ساخت و سازهای خلاف قانون و غیرمجاز در شهر یاسوج را بگیریم.
کاظمی گفت: پلیس گشت ساختمان موظف هستند که جلوی ساخت و سازهای خلاف را بگیرند.

متن کامل صحبت‌های حسین کاظمی را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیچاره
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس کاظمی خدایی یه فکری هم به حال این نیروهای بدبخت شهرداری بکنید با این حقوق هایی که سه ماهی یک بار میدن واقعآ بدبخت ترین نیروها نیروهای شهرداری هستند شما هم سخت گیر تر شدید همین حقوق کم هم داره کمتر میشه حضرت عباسی با ماهی یک میلیون و پانصد خودت می تونی ده روز زندگی کنی که تازه می فرمایید باید نیروها شرکگتی بشن و حققوقشون بره یک میلیون این واقعآ انصافه به خدا این صندلی ها به کسی وفا نمی کنه تا می تونید به مردم خوبی کنید تا دعای خیر خانوادهاشون پشتتون باشه نه آه و ناله اونها. فقیر و بیچاره ها میرسه و گرنه اونایی که به قول خوتان زمین خوار هستند یا اختلاس می کنند جلوشون را بگیرید خدا شاهده الان چند ماهه که من نتونستم یک کیلو گوشت بگیرم با این سخت گیری های شما حتی مرغ هم دیگه نمی تونم بگیرم
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
جناب مهندس کاظمی شما هم مثل دکتر عزیزی از خودتون خاطره خوب به جای بگذارید تا همیشه به خوبی ازتون یاد بشه
rashednasab
Iran, Islamic Republic of
تشکر از آقای شهردار بخاطر اینکه دیشب نخوابیدند هر کاری کرد راننده ها نرفتند برف خیابانا را تیغ بکشند تشکر
جوان
Iran, Islamic Republic of
تا اونجا من یادمه آقای کاظمی مدیر کل دفتر فنی بودند حالا هم مدیرکل اینجا. بینی و بین الله تا به حال ندیدم یه کاری را در استان پیش ببره و به سرانجام برسونه. فقط خوب حرف میزنه و تعریف خودش میده. همین. خدایا به کجا میره با این مدیران .........
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1