کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با کبنا:

فقط پشت‌میزنشینی کار نیست، فرهنگ اشتغال را نهادینه کنیم / هنوز رگه‌های خواب‌آلودگی در برخی ادارات هست

25 بهمن 1397 ساعت 2:16

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه می‌گوید: بعد از 40 سال از انقلاب گاهی یک رگه‌های خواب‌آلودگی در ادارات دیده می‌شود و من معتقدم که باید این اصلاح شود و خارج از مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی از نیروهای مومن و دین‌دار استفاده شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به دنبال این هستیم که فرهنگ کار و اشتغال را در استان بیش از گذشته نهادینه کنیم.
قباد مبشری در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به موضوع اشتغالزایی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های که ما دنبال می‌کنیم که انجام دهیم، فرهنگ کار و اشتغال است و کارشناسان خوبی هم را به این حوزه وارد کرده‌ایم و می‌کنیم که فرهنگ اشتغال را در استان بیش از گذشته نهادینه کنیم.
وی افزود: متأسفانه در استان ما، توجه خاصی به کار پشت میزنشینی و اتومبیلی دارند. نهادی تحت عنوان اشتغال‌زایی را در کمیته امداد راه‌اندازی می‌کنیم که در بحث مدیریت اشتغال مددجویان گام‌های اساسی برداشته شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مشارکت در کارهای خیر در استان ما تا حدودی کمرنگ است، افزود: برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است که مشارکت مردم را در بحث مسائل خیر مثل مسکن سازی، اشتغالزایی و ... بالا ببریم.
مبشری گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است و ما سعی می‌کنیم که مدیریت‌ها در طراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند. ما فارغ از مسائل سیاسی و جریانات سیاسی تصمیم گیری می‌شود و افراد شایسته، پاک و توانمند در جایگاه‌های مدیریتی قرار می‌گیرند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه می‌گوید: بعد از 40 سال از انقلاب گاهی یک رگه‌های خواب‌آلودگی در ادارات دیده می‌شود و من معتقدم که باید خارج از مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی از نیروهای مومن و دین‌دار استفاده شود.


کد مطلب: 407167

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/407167/فقط-پشت-میزنشینی-کار-نیست-فرهنگ-اشتغال-نهادینه-کنیم-هنوز-رگه-های-خواب-آلودگی-برخی-ادارات-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1