تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۰۷۱۴۱
بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

سایت دائمی نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد معطل سند زمین است

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛شرکت‌ نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار شرایط و وضعیت اقتصادی جامعه با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد سعی کرده است که در کنار مردم باشد. این شرکت با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد به اندازه وسعش به کمک دولت، مردم و اصناف مختلف آمده است.
روزهای پرکار مدیرعامل جوان
سال 97 یکی از سال‌های پرکار شرکت نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌آید، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، نمایشگاه مبل و دکوراسیون منزل، نمایشگاه صنعت ساختمان و چندین نمایشگاه دیگر در شهرهای استان از اقدامات این شرکت بود.
همچنین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) برپا شد، با تلاش این شرکت انجام گرفت که بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان مورد تقدیر آیت‌الله ملک حسینی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان هم قرار گرفت.
در حال حاضر نمایشگاه گل و گیاه در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزار است که این نمایشگاه با استقبال مردم مواجه شد. بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: نمایشگاه‌های با هدف تعریف شده از قبل برگزار می‌شود و قطعاً ارائه کالاهای با کیفیت و با قیمت‌های مناسب و همچنین ارائه محصولات داخلی با مدنظر قرار دادن تولید ملی و اقتصاد مقاومتی از جمله این اهداف است.
اشتغالزایی برای 90 نفر
وی افزود: اشتغالزایی جوانان شاید مهمترین دغدغه ما باشد. به طور مثال در همین نمایشگاه گل و گیاه حدود 90 غرفه ایجاد شده که 90 نفر فروشنده بومی در آنها کار و فعالیت می‌کنند و این خود اشتغالزایی غیرمستقیم به شمار می‌رود و شما تصور بفرمایید در یک سال ما چند نمایشگاه برگزار می‌کنیم و هر سری ما این تعداد فروشنده داریم و درآمدی را از این طریق کسب می‌کنند.
درست در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سووال کبنا مبنی بر اینکه احداث نمایشگاه دائمی استان به کجا رسید؟، اظهار کرد: ما در حال حاضر مشکل اراضی سایت نمایشگاه را داریم و متأسفانه به دلیل بی‌توجهی مسوولان این قضیه را در دستگاه‌های مربوطه و بالاتر مطرح کردیم و قرار شد، اراضی در نظر گرفته به نام شرکت نمایشگاه‌های دائمی سند زده شود و تا زمانی که این سند رسمی نشود و تفاهم‌نامه‌های لازم هم منعقد نگردد، عملاً نمی‌توانیم ساخت و سازی انجام بدهیم و قبلاً مواردی از قبیل هم عملیات فنس کشی و زیرسازی، برق رسانی و آبرسانی هم انجام گرفته و در حال حاضر منتظر هستیم که مشکل اراضی برطرف شود و به محض اینکه مشکل زمین رفع شود، ساخت و ساز هم صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Denmark
عزیزم واقع بین باش ، جنابعالی این کاره نیستی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1