تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۱۵
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

سه دفتر زیارتی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود / هشدار «نیک‌روش» در خصوص کاروان‌های زیارتی غیرمجاز (+ فیلم )

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه دفتر زیارتی در شهرهای لوداب، گچساران و دهدشت راه‌اندازی می‌شود.
حسین نیک‌روش در گفت‌وگو با کبنا با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نعمت انقلاب همواره در زندگی مردم ساری و جاری بوده و امیدوارم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت ایران همیشه سرافزار و پیروز باشند.
وی با بیان اینکه وضعیت حج و زیارت به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: ما قبل از انقلاب چیزی به نام حج و زیارت نداشتیم، و با پیروزی انقلاب اسلامی ماهیت جدید سازمان حج و زیارت زیر نظر بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست‌گذاری شد و شروع به فعالیت می‌کند.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 دفتر زیارتی فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، بنا بر این داریم که سه دفتر زیارتی دیگر در شهرهای دهدشت، لوداب و گچساران ایجاد کنیم.
نیک‌روش افزود: امسال بسته‌های زیارتی با توجه به شرایط اقتصادی مردم طراحی کردیم و با سازمان حج زیارت کشور هماهنگی لازم صورت گرفته و خدا را شکر هم مورد استقبال مردم گرفته است. و بسته‌های را طراحی کردیم که شیفتگان ائمه اطهار و خاندان آنان به راحتی به سفرهای زیارتی با قیمت‌های مناسب بروند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادبرها اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی به طور آزاد اقدام به اعزام زائران به عتبات عالیات می‌کنند که متأسفانه مشکلاتی هم به وجود می‌اورد که امیدوارم مردم این موضوع را مورد بررسی قرار دهند تا دست دلالان در این حوزه نیز بسته شود.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست تا از سفر با کاروان‌های غیرمجاز خودداری کنند. خدماتی که حج زیارت در قالب کاروان‌ها می‌دهند به هیچ وجه قابل مقایسه با این کاروان‌های غیرمجاز نیست.
نیک‌روش گفت: در بحث حج تمتع سال گذشته 65 هزار زائر داشتیم و پیش بینی می‌شود که امسال هم این تعداد زائر داشته باشیم.
متن کامل صحبت‌های نیک روش مدیرکل حج زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر لوداب را شهر مپندار علی آباد هم شهر است با افزایش تعداد دفاتر زیارتی فقط مشکلات بیشتر می شود تعداد کاروان های اختصاصی استان بیشتر می شود و تراکم کمتر از روزی که تعداد دفاتر زیاد شد مشکل لغو کاروان ها هم پیش آمد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1