کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

مهمترین مشکل کهگیلویه و بویراحمد در هنگام حوادث طبیعی / جمعیت هلال احمر بدون داوطلبان و مردم یعنی هیچ / پاسخ جهانبین به ابهاماتی در باره چینش مدیران (+ فیلم )

20 بهمن 1397 ساعت 2:51

جهانبین همچنین به برخی از ابهامات در چینش مدیریت در جمعیت هلال احمر استان هم پاسخ داد و در ادامه بدون تعارف‌ترین جملاتش را هم بیان کرد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان سایت خبری کبنانیوز بود. سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با این سایت خبری ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس نیاز در جامعه حضور پیدا می‌کند. آماده کردن جوانان جهت پاسخگویی به نیازهای مردم در موقع حوادث، تربیت امدادگران و آموزش نیروهای متخصص برای حضور در مأموریت‌های سخت از جمله اقدامات این جمعیت است.
جهانبین گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان، کمک رسانی، امدادرسانی، آموزش، داوطلبان و... فعالیت دارد و همچنین کمک رسانی به روستائیان تلاش می‌کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در حوزه زنان، دانش آموزی و جوانان فعالیت می‌کنیم و مرکز جامع توانبخشی را در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانیم.
جهانبین گفت: همایش ملی به منظور تجلیل از عوامل زحمتکش در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج را داریم.  
وی با اشاره به برنامه‌های گسترده هلال احمر، افزود: در خصوص محرومیت زدایی در روستاهای مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، 8 پروژه بهداشتی، درمانی و معیشتی نیازسنجی صور گرفته که اجرا خواهد شد.
جهانبین در ادامه به تعامل جمعیت هلال احمر با سایر دستگاه‌ها پرداخت و اظهار کرد: با تعاملی که بین دستگاه‌ها داریم، آمادگی هر نوع همکاری را داریم.
وی افزود: سعی خواهیم کرد در راستای بالا بردن آگاهی مردم بحث آموزش همگانی را در استان مدنظر قرار دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را تدارک دیده‌ایم و 5 پایگاه ثابت و 5 پایگاه موقت و اکیپ‌های را در برخی از نقاط استان داریم. در ورودی و خروجی استان نیز جهت سفر ایمن در کنار مردم هستیم. خدمات پرسنل جمعیت هلال احمر در خصوص سفر ایمن مسافران تاثیرگذار بوده است.
جهانبین افزود: مهمترین بحران‌ها را تجربه کردیم و بچه‌های ما این آمادگی را دارند که در بحران‌ها خوش بدرخشند و بحث هواپیما و زلزله یاسوج و سی سخت را تجربه کردیم و در صورت بروز حوادث ما آمادگی کامل را برای خدمات رسانی داریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها مشکلی که ما داریم این است که در زمینه اردوگاه اسکان اضطراری در هنگام حوادث با مشکل جدی روبرو هستیم. در بحث زلزله یاسوج و سی سخت شاهد این مشکل بودیم و انتظار داریم که مسوولان در زمینه راه اندازی این اردوگاه در یک مکان خاص تلاش کنند. تا در شهرهای استان اردوگاه‌های اسکان اضطراری راه اندازی شود. و در موقع بروز حوادث اگر نیا به برپایی اردوگاه اسکان باشد، دیگر نیاز نباشد ما با سایر دستگاه‌ها هماهنگی کنیم برای آب، برق و گاز، بلکه از قبل این اردوگاه آماده باشد. لذا ما در بحث اردوگاه اسکان اضطراری با مشکل جدی روبرو هستیم.
جهانبین همچنین به برخی از ابهامات در چینش مدیریت در جمعیت هلال احمر استان هم پاسخ داد و در ادامه بدون تعارف‌ترین جملاتش را هم بیان کرد.
صحبت‌های کامل جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406992

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406992/مهمترین-مشکل-کهگیلویه-بویراحمد-هنگام-حوادث-طبیعی-جمعیت-هلال-احمر-بدون-داوطلبان-مردم-یعنی-هیچ-پاسخ-جهانبین-ابهاماتی-باره-چینش-مدیران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1