کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

سرمایه‌گذار جدیدی در حوزه پتروشیمی به کهگیلویه و بویراحمد می‌آید (+ فیلم)

20 بهمن 1397 ساعت 3:30

آرام با بیان اینکه به هیچ وجه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: اصلاً نمی‌شود همچنین مقایسه‌ای کرد. خدمات نظام در حوزه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، راه، بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر است و تمام شدنی هم نیست و ادامه دارد.


غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود، او در گفت‌وگو با این سایت خبری ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: این مرکز در روزهای زوج با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌پردازد.
وی تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای زوج هر هفته پذیرای سرمایه‌گذاران هست و ارائه خدمات می‌دهد و هدف این است که روند سرمایه گذاری در استان تسهیل پیدا کند و همه دستگاه‌ها در کنار هم برای یک سرمایه گذار تصمیم می‌گیرند.
وی گفت: تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری فراهم شده تا کار سرمایه گذاران در سریعترین زمان انجام بگیرد و خدای نکرده در بروکراسی اداری گیر نیفتند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد به بازدید اعضای مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس خبر داد و گفت: تجربه خوبی بود و تفاهم نامه‌ای هم منعقد شده است.
آرام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به هیچ وجه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: اصلاً نمی‌شود همچنین مقایسه‌ای کرد. خدمات نظام در حوزه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، راه، بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر است و تمام شدنی هم نیست و ادامه دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: رسانه‌ها خدمات نظام را در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی را فریاد بزنند تا باعث نامیدی دشمن شوند.
آرام به ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در بحث پتروشیمی سرمایه‌گذار خوبی در حال وارد شدن به استان کهگیلویه و بویراحمد است. سرمایه گذار جدیدی هست که در بحث پتروشیمی وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و کارهای آن در حال انجام گرفتن است و قرار است در منطقه سپیدار در حوزه پتروشیمی سرمایه‌گذاری کند واین با پتروشیمی سقاوه فرق دارد. پتروشیمی سقاوه سر جای خودش پیگیری می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع تهاتر هم گریزی زد و گفت: عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم و چیزی حدود 10 میلیارد تومان تهاتر انجام گرفته است. و حدود 30 میلیارد تومان تهاتر بانکی نیز انجام گرفت.
صحبت‌های کامل آرام را در فیلم بالا ببینید.
 


کد مطلب: 406904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406904/سرمایه-گذار-جدیدی-حوزه-پتروشیمی-کهگیلویه-بویراحمد-می-آید-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1